Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Informační strategie firmy
Chmelka, Miroslav ; Částek, Jan (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem informační strategie pro malou firmu. Nejprve je provedena analýza firmy, její strategie a analýza současného stavu informačních systémů a informačních technologií. Na základě této analýzy je formulována informační strategie, která navrhuje změny v několika oblastech. Tyto změny by měly přispět k dosažení stanovených cílů firmy, především se jedná o výběr a zavedení nového informačního systému.
Návrh internetových stránek
Chmelka, Miroslav ; Roženský, Mário (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem internetových stránek. V první části teoreticky popisuje technologie, které se používají pro tvorbu webových stránek a následně je prakticky aplikuje při návrhu stránek pro společnost CLEEVIO s.r.o.
Komunikační strategie pro mobilní aplikaci Spendee
Berezňáková, Zuzana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Chmelka, Miroslav (oponent)
Cílem práce je návrh a doporučení komunikační strategie pro finanční aplikaci Spendee na základě její analýzy a analýzy konkurence. Součástí diplomové práce bylo i dotazníkové šetření na téma vnímání finančních technologií a zabezpečení osobních údajů, které dále pomohlo při sestavení návrhů budoucí komunikace.
Návrh internetových stránek
Chmelka, Miroslav ; Roženský, Mário (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem internetových stránek. V první části teoreticky popisuje technologie, které se používají pro tvorbu webových stránek a následně je prakticky aplikuje při návrhu stránek pro společnost CLEEVIO s.r.o.
Informační strategie firmy
Chmelka, Miroslav ; Částek, Jan (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem informační strategie pro malou firmu. Nejprve je provedena analýza firmy, její strategie a analýza současného stavu informačních systémů a informačních technologií. Na základě této analýzy je formulována informační strategie, která navrhuje změny v několika oblastech. Tyto změny by měly přispět k dosažení stanovených cílů firmy, především se jedná o výběr a zavedení nového informačního systému.

Viz též: podobná jména autorů
2 Chmelka, Milan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.