Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Struktura, funkce a onkogenní potenciál suprabazinu
Krátký, Marek ; Novák, Josef (vedoucí práce) ; Pimková, Kristýna (oponent)
Suprabazin je poměrně nedávno objevený protein, původně zkoumaný pro svou roli ve tvorbě kornifikované obálky a diferenciaci keratinocytů. V posledních letech byl výzkum soustředěn na onkogenní potenciál suprabazinu a jeho roli v různých typech onemocnění (např. myelodysplastickém syndromu, atopické dermatitidě nebo psoriáze). Jedna z izoforem suprabazinu má ve své struktuře predikovanou výjimečnou β-solenoidovou strukturu, která je v této práci charakterizována vůbec poprvé. Kromě obecných informací o genu a izoformách proteinu suprabazin práce shrnuje také důležité poznatky o interakci suprabazinu s proteiny signálních drah EGFR/STAT3/Src, Wnt/β-katenin, NF-κB a dráhy AKT. Práce tyto poznatky dává do souvislosti s vlastnostmi nádorů, ke kterým suprabazin přispívá, jako je schopnost nádoru metastázovat, imunosuprese a angiogeneze. Shrnutí poznatků v této práci vznáší otázky k budoucímu výzkumu, který nepochybně skrývá důležité informace o struktuře, funkci a onkogenním potenciálu suprabazinu. Klíčová slova: Suprabazin, nekonvenční sekrece, onkogenní potenciál, biomarker, kornifikovaná obálka
Reklama a její vnímání mladými lidmi.
Justián, Josef ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Krátký, Marek (oponent)
Práce je rozdělena do dvou částí, části teoretické a části zabývající se vlastním výzkumem. První část se zabývá zařazením komerčních komunikací do rámce, který je označován jako marketingový mix. Zkoumá jejich jednotlivé formy a nástroje a hodnotí jejich význam. Popisuje význam reklamy, jako jedné z forem komerčních komunikací a zkoumá klady a zápory jejího umístění v jednotlivých druzích masových médií. První část zároveň ukazuje vývoj investic směřovaných do ATL a BTL komunikací a na základě dat popisuje, jaký je odhadovaný trend do budoucna. Druhá část je spjata s vlastním terénním výzkumem vnímání reklamy a sledovanosti masmédií mezi mladými lidmi. Jako reprezentativní vzorek, na kterém byl výzkum proveden, byl zvolen segment středoškolských studentů. Tato část je rozdělena do dvou kapitol, přípravy výzkumu a vyhodnocení výzkumu. Pomocí kvantitativní části výzkumu je cílem zjistit oblíbenost masmédií mezi středoškoláky a na základě frekvence sledovanosti určit, kam směřuje současný trend v daném segmentu. Kvalitativní výzkum se týká oblíbenosti reklamy. Přes hodnocení vlastního vztahu k reklamě, zjišťování vlivu reklamy na daný segment, hodnocení prvků a vlastností reklamy zjišťuje, jak by mělo být reklamní poselství formulováno a kódováno, aby v případě komunikace k danému segmentu měla reklama co nejsilnější účinek. Výstupem výzkumu je odpověď, přes jaké kanály se segmentem středoškolských studentů a jakým způsobem efektivně komunikovat.

Viz též: podobná jména autorů
12 Kratký, Michal
13 Krátký, Martin
2 Krátký, Matouš
12 Krátký, Michal
1 Krátký, Milan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.