Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj vizuálního stylu pražského metra
Ťopková, Tereza ; Slanec, Jaroslav (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat vývoj vizuálního stylu pražského metra a analyzovat dodržování jednotného vizuálního stylu v současném prostředí pražského metra. Práce se ve své teoretické části zabývá historií pražského metra, vizuální komunikací a jednotným vizuálním stylem se zaměřením na informační a orientační systémy v prostředí hromadné dopravy. Klíčovým tématem této práce je vývoj vizuálního stylu od zahájení provozu metra po současnost. Jsou zde popsány přípravné studie informačního a orientačního systému metra, realizované systémy včetně popisu jednotlivých prvků a důležité informace o autorech navržených systémů - Jiřím Rathouském a Rostislavu Vaňkovi. V neposlední řadě je zde popsán i současný stav vizuální komunikace v prostředí pražského metra včetně plánovaných či zkušebních provozů nových systémů. Současným vizuálním stylem pražského metra se zabývá i empirická část této práce. Ta si klade za cíl popsat vybrané prvky v grafickém manuálu a sledovat dodržování jednotného vizuálního stylu, tedy aplikaci prvků ve vybraných stanicích pražského metra.
Digitální diplomacie a jednotný vizuální styl státní správy České republiky
Gonšenicová, Jana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Peterková, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na velmi moderní část veřejné diplomacie a komunikace státu, která se týká digitálních technologií a přenosu informací online pomocí internetových nástrojů. Digitální média jsou v současné době nejefektivnějším způsobem pro všechny státy, jak oslovit širokou veřejnost a budovat tak svoji pozitivní image. Je proto nutné prezentovat národní identitu jako takovou, protože je klíčovým nástrojem pro efektivní zahraniční politiku a dosahování jejích cílů. S identitou se nevyhnutelně pojí i jednotný vizuální styl, který je pro tento účel jedním z nejdůležitějších prostředků. Praktická část práce je věnována problematice jednotného vizuálního stylu státní správy a České republiky v zahraničí. Cílem této diplomové práce je na základě analýzy jednotlivých vizuálních stylů a webových stránek ministerstev poukázat na skutečnost, že se česká digitální diplomacie vyznačuje nízkou mírou strategického přístupu a koordinace. Dále jsou přiložena doplňující doporučení na změny a návrhy vlastních logotypů pro ministerské rezorty a oficiální i turistické logo České republiky.
Návrh a implementace vizuálního stylu s praktickou aplikací na vybranou firmu
Balcar, Michael ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou firemní identity, především pak jednotného vizuálního stylu. Cílem práce je navržení a vytvoření nového vizuálního stylu pro firmu Opilý jabko, která se zabývá prodejem ciderů (především skrze internetový obchod). V teoretické části práce se zabývám vysvětlením základních pojmů, které s vizuálním stylem souvisí a jejichž porozumění je pro návrh nového vizuálního stylu naprosto nezbytné. V praktické části nejprve analyzuji současný vizuální styl firmy Opilý jabko, poté se věnuji analýze konkurence a následně za pomocí všech zjištěných poznatků pro Opilý jabko vytvořím nový, propracovanější vizuální styl.
Firemní identita malého podniku s praktickou aplikací na vybranou společnost
Jančíková, Nikola ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje firemní identitě s důrazem na firemní design společnosti neboli jednotný vizuální styl. Konkrétně navrhuje jednotný vizuální styl pro malý podnik Jahody Stebno, který se specializuje na sezónní sběr a prodej jahod. Hlavní důraz klade na logo, firemní písmo, firemní barvy a z nich odvozené prvky jednotného vizuálního stylu, kterými jsou vizitky, dopisní papíry a další možné aplikace na předměty, které firma často využívá. K vypracování byl proveden monitoring přímé konkurence v Ústeckém kraji a jejich firemních stylů. Práce v závěrečné části představuje autorčin návrh grafického manuálu, který by zmíněný podnik mohl začít využívat.
Vizuální styl státních institucí na příkladu Ministerstva práce a sociálních věcí
Čápová, Zuzana ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Souralová, Veronika (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá firemní identitou, firemním designem a firemní image neboli jednotným vizuálním stylem. Z hlediska teorie grafického designu je kladen důraz na logo, barevnost, vhodné použití tvarů, typografii a kompozici. Teoretické poznatky jsou poté aplikovány při analýze a zhodnocení vizuálního stylu všech českých ministerstev, práce obsahuje také několik doporučení a návrhů na zlepšení. K vypracování byl proveden i monitoring obdobných institucí v zahraničí. Závěrečná část práce představuje autorčin návrh grafického manuálu jednotné vizuální identity české státní správy.
Vizuální styl kulturního projektu se zaměřením na hudební festivaly Rock for People a Pražské jaro.
Kloučková, Karolína ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá pojmem Corporate Identity a částí, které jí tvoří, Corporate Culture, Corporate Communication, Corporate Product a Corporate Design. Zaměřuje se na firemní image a klíčové prvky související sjednotným vizuálním stylem. Popisuje proces tvorby jednotného vizuálního stylu a všechny fáze, které zahrnuje. Definuje pojem kulturní projekt a hudební festival, který je náplní praktické části této práce. Praktická část je věnována kompletní změnou vizuálního stylu u dvou kulturních projektů, hudebních festivalů Rock fot People a Pražské jaro. U obou festivalů je popsán impuls vedoucí k rozhodnutí změnit vizuální styl, proces spolupráce sgrafickým studiem Dynamo design, který je autorem obou nových vizuálních stylů, popis konceptu, důvodů pro jeho zvolení a následnými výsledky a zhodnocením kompletního redesignu.
Návrh jednotného vizuálního stylu KTV PedF UK
Běhounek, Jakub ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Přibyl, Ivan (oponent)
Práce je zaměřena na vizuální vystupování Katedry tělesné výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Jejím cílem je analyzovat současnou situaci v oblasti jednotného vizuálního stylu katedry a dle zjištění navrhnout jeho vylepšení prostřednictvím nového grafického manuálu. Teoretická část obsahuje informace o katedře a její práci, o spolupráci s vysokoškolským sportovním klubem a o prezentaci katedry na různých akcích. Teoretická část dále vysvětluje východiska problematiky identity a image společnosti a ukazuje, jak se vizuálně prezentují vybrané katedry na Univerzitě Karlově i na jiných českých univerzitách. Praktická část analyzuje názory studentů, absolventů, učitelů a vedení katedry na fungování a vizuální vystupování KTV PedF UK. Předkládá klíčové body prezentace katedry zpracované v grafickém manuálu. Poznatky získané touto prací a její výstupy jsou určeny především zaměstnancům katedry a pověřeným lidem, kteří budou ke grafické prezentaci katedry přispívat. Modelem této práce se může inspirovat i jakákoli jiná katedra uvažující o vytvoření vlastního jednotného vizuálního stylu.
Jednotný vizuální styl
Capouchová, Nina ; Raudenský, Martin (vedoucí práce) ; Špirk, Ivan (oponent)
Námětem mé diplomové práce je jednotný vizuální styl (podobor grafického designu). Diplomová práce se skládá ze tří částí - teoretické, didaktické a praktické. Teoretická část popisuje téma jednotného vizuálního stylu z hlediska historického vývoje, jeho uplatnění a postavení, především u nás v České Republice. Didaktická část navazuje výtvarnými řadami určenými pro žáky 2. stupně ZŠ. Praktická část je popisem mé výtvarné práce vycházející z tématu jednotného vizuálního stylu. Přínosem i cílem této diplomové práce, bylo objasnit problematiku jednotného vizuálního stylu jako součást komplexní komunikace značky a podnítit u dětí zájem o téma grafického designu za využití různých výtvarných technik.
Vizuální styl studentského divadelního festivalu
Vávrová, Anna ; Chorý, Tomáš (oponent) ; Rajlich, Jan (vedoucí práce)
Předkládaná práce má za cíl vytvořit jednotný vizuální styl studentského divadelního festivalu Salon původní tvorby DIFA JAMU. Práce se zabývá vytvářením vizuálního stylu obecně, tato teoretická pravidla pak aplikuje na vytvoření loga a logotypu festivalu, a to tak, aby je bylo možno použít pro jakkoliv tematicky zaměřený ročník festivalu. Dále se zabývá vytvořením vizuálního stylu konkrétního ročníku Salon [si ty]. Zde se zaměřuje především na identifikovatelnost, zapamatovatelnost a zlepšení úrovně festivalu jak na úrovni prezentace, tak zlepšení orientace účastníků. Předkládaná práce splňuje ergonomická, konstrukční a další pravidla stanovená v teoretické rešerši.
Vytvoření nového vizuálního stylu na základě etablované značky
Troják, Adam ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Vojtěch, Pinc (oponent)
Práce grafického designera zaměřujícího se na tvorbu korporátní grafiky, jednotných vizuálních stylů a zejména logotypů obsahuje několik náplní činností. V dnešní době se lidé čím dál více specializují na svou oblast aktivity, což jim přináší obecně žádaný detailnější pohled na věc, ale tím opomíjejí ostatní disciplíny, které jim pomáhají vidět problematiku z "ptačí perspektivy". Proto tato bakalářská práce obsahuje jak praktický pohled na tvorbu jednotného vizuálního stylu značky, tak i proces myšlenek pocházejících z firemní identity, jakožto jádra každé značky, s přesahem k emoční a filozofické stránce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.