Název: Vytvoření nového vizuálního stylu na základě etablované značky
Překlad názvu: Creation of a new corporate design based on established brand
Autoři: Troják, Adam ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Vojtěch, Pinc (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: emoce v marketingu; Firemní identita; grafický design; JAWA; jednotný vizuální styl; logotyp; corporate design; Corporate identity; emotions in marketing; graphic design; JAWA; logotype

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41851

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199102


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet