Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,924 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie Wellness Kuřim
Kopřiva, Vojtěch ; Sojka, Jan (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Wellness Kuřim. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu a marketingové strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie. Výsledkem je souhrn doporučení a návrhů včetně jejich přínosů pro firmu.
Marketingová strategie produktu
Horňáková, Martina ; Kučerovský, Radek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie zavedení nového produktu Pekárny Crocus, s. r. o. Východiskem pro sestavení návrhu vhodné marketingové strategie jsou údaje získané z teoretických poznatků a aplikace zvolených marketingových metod. Výstupem diplomové práce jsou konkrétní návrhy marketingové strategie dle rozšířeného marketingového mixu, která je předpokladem pro úspěšné zavedení nového produktu na trh.
Zavedení Chytré izolace® na evropský trh
Packová, Klára ; Zlatníček, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením efektivnosti použitých marketingových nástrojů společnosti LIKO-S, a. s. pro zavedení nového produktu do České republiky. Zároveň se práce zabývá návrhem marketingových strategií pro další distribuci Chytré izolace®, především pro distribuci do Rakouska.
Marketing Strategy Proposal for the Company Italmarket Slovakia a.s.
Bortelová, Slavomíra ; Stračina, Peter (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The paper analyses current marketing environment for the company Italmarket Slovakia a.s.. Based on an analysis it suggests a strategy for service supply expansion leading to acquisition of new customers, enhancing current customer satisfaction, obtaining competitive advantage and strengthening a reputation in a position of exclusive goods importer within a current market.
Návrh marketingové strategie pro salón D.B.Art - Dagmar Bencová
Morávková, Jana ; Škerlová, Dagmar (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování návrhu marketingové strategie pro Salón D.B.Art – Dagmar Bencová působící v oblasti služeb. Analyzuje externí a interní okolí podniku. Na základě zjištěných analýz je za pomocí teoretických poznatků navržena marketingová strategie. Strategie obsahuje konkrétní doporučení vedoucí v konečném důsledku především ke zvýšení tržního podílu.
Návrh marketingového plánu
Soukupová, Hana ; Milichovský, František (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového mixu ve vybrané společnosti. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy marketingu, marketingového mixu a marketingové analýzy a výzkumu. Analytická část je zaměřena na zjištění aktuálního stavu marketingového mixu ve společnosti. Na základě výsledků analytické části jsou formulovány návrhy, které by měly přispět k vyřešení aktuálních témat, se kterými se zkoumaná společnost potýká.
Komunikační mix vybraného produktu
Kelarová, Michaela ; Uhrová, Pavlína (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je komunikační mix produktu UGO. Zaměřuje se na kompletní komunikační mix produktu, srovnává teoretická východiska se skutečným stavem a specifikuje, které složky komunikačního mixu jsou využívány a které ne. Obsahuje návrhy na zlepšení aktuálně používaných metod komunikace se zákazníky a spotřebiteli a navrhuje možné metody, které by mohly přispět na zlepšení jeho situace na trhu.
Návrh marketingové strategie
Klimková, Iveta ; Holec, Jiří (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza stávající marketingové strategie firmy Estop spol. s r.o. Na základě zjištěných skutečností jsem vytvořila vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti firmy a ke zvýšení podílu na trhu.
Návrh podnikatelského plánu - poskytování služeb
Merta, Michal ; Ondroušková, Renata (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu pro založení společnosti Merta, s.r.o., jejímž předmětem podnikání bude provoz solné jeskyně. První část práce je zaměřena na teorii a strukturu podnikatelského plánu, druhá část je zaměřena na analýzu současné situace. Výsledkem těchto částí je návrh podnikatelského plánu.
Podnikatelský plán pro rozvoj živnostenského podnikání
Čechová, Andrea ; Dubnická, Andrea (oponent) ; Mucha, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá sestavením podnikatelského záměru, který poslouží malému živnostníkovi v rozvoji jeho podnikání v oblasti výroby bižuterie. Na základě teoretických poznatků navrhuje postup, jak zvýšit objem výroby najmutím zaměstnanců. Obsahuje návrh malé reklamní kampaně pomocí letáků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,924 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.