Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Klimková, Iveta ; Holec, Jiří (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza stávající marketingové strategie firmy Estop spol. s r.o. Na základě zjištěných skutečností jsem vytvořila vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti firmy a ke zvýšení podílu na trhu.
Analýza trhu stavebního spoření v České republice a jeho perspektivy
Holec, Jiří ; Prášilová, Marie (vedoucí práce) ; Kříž, Josef (oponent)
Stavební spoření představuje vhodný způsob financování bytových potřeb občanů. Bakalářská práce se zabývá statistickou analýzou trhu se stavebním spořením v České republice. Pomocí elementárních charakteristik časových řad analyzuje počet nově uzavřených smluv včetně navýšení cílových částek od roku 2000, od kterého je ukázán dopad legislativních změn, které tento produkt ovlivňují. Podrobněji je analyzován vývoj obchodních výsledků jednotlivých stavebních spořitelen v letech 2010-2015, kam patří počet nových smluv včetně navýšení cílových částek, objemu cílových částek, počet a objem nově poskytnutých úvěrů. Na základě chování těchto ukazatelů v minulých letech je předpovězen možný vývoj v roce 2016. V závěru práce jsou formulovány návrhy a doporučení k dalšímu rozvoji stavebního spoření.
Návrh marketingové strategie
Klimková, Iveta ; Holec, Jiří (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza stávající marketingové strategie firmy Estop spol. s r.o. Na základě zjištěných skutečností jsem vytvořila vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti firmy a ke zvýšení podílu na trhu.

Viz též: podobná jména autorů
8 HOLEC, Jakub
8 Holec, Jakub
2 Holec, Jan
2 Holec, Jaromír
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.