Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie Wellness Kuřim
Kopřiva, Vojtěch ; Sojka, Jan (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Wellness Kuřim. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu a marketingové strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie. Výsledkem je souhrn doporučení a návrhů včetně jejich přínosů pro firmu.
Analýza ekonomických ukazatelů pomocí statistických metod
Vlček, Jan ; Kopřiva, Vojtěch (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje analýzu vybraného ekonomického ukazatele banky ABC, kterým je odchodovost klientů. V první části bakalářské práce jsou vymezeny teoretická východiska potřebná k pochopení analyzovaného problému. V druhé části bakalářské práce je popsán současný stav odchodovosti klientů v bance ABC a navržen predikční model zkušební verze v reálném prostředí banky. Závěrem práce jsou zpracovány odhady prognóz predikčního modelu za použití základních statistických metod, časových řad. Na základě vymodelovaných předpovědí jsou navrženy konečné úpravy modelu a závěry práce.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Kopřiva, Vojtěch ; Hiršová, Dagmar (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků firmy 7points, s.r.o. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů, základní techniky a průběh marketingového výzkumu. Praktická část zahrnuje analýzu spokojenosti zákazníků vybrané firmy. Výsledkem této práce je návrh na zlepšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků na základě provedené analýzy.
Využití mobilních a elektronických platebních transakcí v ČR
Kopřiva, Vojtěch
Bakalářská práce se zabývá využitím elektronických a mobilních platebních trans-akcí v České republice. Čtenáře seznamuje s hlavními formami elektronického bankovnictví, kde klade důraz na přímou komunikaci klienta s bankou. Praktická část se zabývá komparací smartbankingových aplikací a komparací univerzálních platebních bran.
Využití mobilních a elektronických platebních transakcí v ČR
Kopřiva, Vojtěch
Bakalářská práce se zabývá využitím elektronických a mobilních platebních trans-akcí v České republice. Čtenáře seznamuje s hlavními formami elektronického bankovnictví, kde klade důraz na přímou komunikaci klienta s bankou. Praktická část se zabývá komparací smartbankingových aplikací a komparací univerzálních platebních bran.
Analýza ekonomických ukazatelů pomocí statistických metod
Vlček, Jan ; Kopřiva, Vojtěch (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje analýzu vybraného ekonomického ukazatele banky ABC, kterým je odchodovost klientů. V první části bakalářské práce jsou vymezeny teoretická východiska potřebná k pochopení analyzovaného problému. V druhé části bakalářské práce je popsán současný stav odchodovosti klientů v bance ABC a navržen predikční model zkušební verze v reálném prostředí banky. Závěrem práce jsou zpracovány odhady prognóz predikčního modelu za použití základních statistických metod, časových řad. Na základě vymodelovaných předpovědí jsou navrženy konečné úpravy modelu a závěry práce.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Kopřiva, Vojtěch ; Hiršová, Dagmar (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků firmy 7points, s.r.o. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů, základní techniky a průběh marketingového výzkumu. Praktická část zahrnuje analýzu spokojenosti zákazníků vybrané firmy. Výsledkem této práce je návrh na zlepšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků na základě provedené analýzy.
Marketingová strategie Wellness Kuřim
Kopřiva, Vojtěch ; Sojka, Jan (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Wellness Kuřim. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu a marketingové strategie. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie. Výsledkem je souhrn doporučení a návrhů včetně jejich přínosů pro firmu.

Viz též: podobná jména autorů
3 Kopřiva, Vladimír
1 Kopřiva, Václav
2 Kopřiva, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.