Název:
Marketingová strategie produktu
Překlad názvu:
Product Marketing Strategy
Autoři:
Horňáková, Martina ; Kučerovský, Radek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie zavedení nového produktu Pekárny Crocus, s. r. o. Východiskem pro sestavení návrhu vhodné marketingové strategie jsou údaje získané z teoretických poznatků a aplikace zvolených marketingových metod. Výstupem diplomové práce jsou konkrétní návrhy marketingové strategie dle rozšířeného marketingového mixu, která je předpokladem pro úspěšné zavedení nového produktu na trh.
This diploma thesis is focused on the design of marketing strategy of new product implementation in Pekárna Crocus, Ltd. The main grounds for assembly the appropriate proposal of marketing strategy are details acquired on the basis of theoretical findings and application of chosen marketing methods. The output of the thesis are the specific proposals of marketing strategy according to marketing mix, which is prerequisite for succesful implementation of the product at the market.
Klíčová slova:
marketingová analýza; marketingová strategie; marketingový mix; Marketingový výzkum; SWOT analýza; marketing analysis; marketing mix; Marketing research; marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/65739