Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 587 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh zlepšení marketingového mixu pro nový výrobek společnosti DITON s.r.o
Ouroda, Petr ; Adamová, Ivana (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je návrh zlepšení marketingového mixu pro nový výrobek společnosti DITON s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí, kdy v první části si podrobně rozebereme teorii marketingu, marketingového mixu a jeho nástrojích. Ve druhé části se budeme zabývat analýzou současného nastavení marketingového mixu ve společnosti DITON s.r.o. a jeho aplikaci na nově zařazený výrobek do sortimentu. Závěrečná část bude věnována návrhům na zlepšení marketingového mixu podniku, za účelem zvýšení prodejního množství nového výrobku.
Automatické obchodní systémy pro obchodování opcí
Vintoňak, Roman ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Hříbek, David (vedoucí práce)
Opce se v nedávné době stávají populárním nástrojem pro obchodníky na burze. V této praci nejprve vysvětlím základní principy fungování trhů, opcí, akcií a dalších souvisejicích témat. Následně provedu rešerši brokerů, kteří působí v rámci české republiky a umožňují obchodování s opcemi. Poté navrhnu strategie pro obchodování s opcemi, implementuji prostředí pro zpětné testování těchto strategií a provedu analýzu těch strategií. Na konec implementuji aplikaci pro automatizované provádění obchodů na základě daných strategií.
Nový život pro továrnu = nový život pro Portlaw
Galusková, Hana ; Plášil, Jiří (oponent) ; Boháč, Ivo (vedoucí práce)
Diplomová práca popisuje revitalizáciu bývalého areálu továrne na spracovanie bavlny a neskôr koží. Opustená továrenská budova, komín, bývalá strojovňa, kanál a ďalšie vedľajšie objekty sú stále viac nekontrolovane pohlcované prírodou. Miesto má vďaka kontrastu surových materiálov a množstvu zelene výnimočné čaro, avšak nedostatok údržby jednotlivých konštrukcií skracuje ich životnosť. Hlavnou myšlienkou návrhu je konzervácia dochovaných objektov továrne, podpora historických hodnôt a zachovanie vstupu prírody do človekom vytvoreného priestoru. Samotný návrh popisuje tvorbu viacúčelového areálu, ktorý vytvára pracovné príležitosti, formu rekreácie a verejný priestor pre obyvateľov Portlaw a zároveň je atrakciou v rámci regiónu a pre turizmus. Funkčnou náplňou je botanická záhrada s exteriérovou a interiérovou časťou, verejný priestor s tržnicou, drobné priestory na prenájom, časť s jedlom a nápojmi, hotelové izby a priestory s hydroponickým pestovaním. Jednotlivé funkčné celky fungujú samostatne a zároveň sa dopĺňajú – vypestované produkty z hydropónie sa predávajú na tržnici, návštevníci botanickej záhrady využijú ubytovanie, ľudia, ktorí si prenajímajú priestory navštívia drobné bistrá. Cieľom bolo priniesť nový život továrni a tým oživiť aj mesto Portlaw, na čo funkčná náplň celého areálu reaguje v súlade s históriou a súčasným stavom miesta.
Výzkum spokojenosti zákazníků
Rodan, Zdeněk ; Trégerová, Jaroslava (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Cílem práce je zjistit, vyhodnotit a stanovit taková opatření, která přinesou zvýšení této spokojenosti v budoucnu. Teoretická část se zaměřuje především na výklad pojmů, problematiku marketingového výzkumu a marketingu služeb. Druhá část zahrnuje vlastní dotazníkové šetření s následným vyhodnocením.
Doprovodné služby podniku
Záškodová, Lenka ; Živný, Rostislav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením současné situace firmy IP IZOLACE POLNÁ, s.r.o. v jejím konkurenčním prostředí. Cílem mé diplomové práce bylo navrhnutí nových doprovodných služeb pro firmu na základě provedených analýz. Dle zjištěných skutečností je sestaven návrh činností, které by měli posílit její konkurenceschopnost do dalších let.
Analýza cenové tvorby na nedokonale konkurenčním trhu
Mendlíková, Iva ; Fibingrová, Veronika (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Cílem práce je objasnit tvorbu ceny na nedokonale konkurenčním trhu. Práce je zaměřena na jednotlivé stupně cenové diskriminace. Práce obsahuje návrh, jak se dá využít přístupů cenové tvorby na tomto trhu pro zvýšení poptávky po službách a tím pádem i zvýšení tržeb a upevnění pozice firmy na trhu.
Marketingová studie bankovních služeb v České republice a Velké Británii
Jindrová, Marta ; Bonner, Nadia (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním bankovních služeb v České republice s bankovními službami ve Velké Británii. Zabývá se analýzou těchto služeb zejména z marketingového hlediska a výsledkem jsou doporučení na zkvalitnění služeb v České republice pro privátní klientelu. Cílem práce je najít a analyzovat rozdíly mezi českými a britskými bankovními službami pro privátní klientelu a navrhnout doporučení pro banky i jejich klienty, která by vedla ke zvýšení spokojenost zákazníků.
Marketingový plán společnosti
Kratochvíla, Jakub ; Šalena, Radek (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou analýzu a návrh tvorby marketingového plánu společnosti OMAP Finanční skupina, a. s. se zaměřením na marketingovou komunikaci společnosti. Návrh dílčích marketingových aktivit pro druhou polovinu roku 2021 a rok 2022 stojí na teoretických podkladech zmíněných v první kapitole práce, dále na souhrnné marketingové analýze podložené dotazníkovým šetřením.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Havlenová, Jana ; Ing.Stanislav Novotný (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků. Cílem bakalářské práce je analyzovat úroveň spokojenosti zákazníků společnosti Plastia s.r.o. a zjistit úroveň využití dat o spokojenosti zákazníků v procesním řízení vývoje.
Firemní kultura jako cesta ke získání zákazníka
Prudíková, Monika ; Reiterman, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice firemní kultury společnosti PLEAS a.s. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmů týkajících se firemní kultury. V praktické části je firma blíže představena. Nalézá se zde rovněž dotazníkové šetření. Na základě nedostatků, zjištěných prostřednictvím dotazníkového šetření a dalších analýz, jsou zformulovány návrhy na zvýšení úrovně firemní kultury a motivace zaměstnanců.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 587 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.