Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Doprovodné služby podniku
Záškodová, Lenka ; Živný, Rostislav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením současné situace firmy IP IZOLACE POLNÁ, s.r.o. v jejím konkurenčním prostředí. Cílem mé diplomové práce bylo navrhnutí nových doprovodných služeb pro firmu na základě provedených analýz. Dle zjištěných skutečností je sestaven návrh činností, které by měli posílit její konkurenceschopnost do dalších let.
Posilování konkurenceschopnosti firmy
Záškodová, Lenka ; Živný, Rostislav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením současné situace firmy IP IZOLACE POLNÁ, s.r.o. v jejím konkurenčním prostředí. Zkoumá konkurenceschopnost firmy na základě provedených analýz. Dle zjištěných skutečností je sestaven návrh činností, které by měli posílit její konkurenceschopnost do dalších let. Práce se skládá z těchto částí: Marketingová východiska k tématu – teoretické vysvětlení pojmů z této oblasti Analýza současné situace – charakteristika firmy, základní informace, analýzy Návrhová část – návrhy na zlepšení konkurenceschopnosti firmy Závěr – shrnutí všech poznatků
Doprovodné služby podniku
Záškodová, Lenka ; Živný, Rostislav (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením současné situace firmy IP IZOLACE POLNÁ, s.r.o. v jejím konkurenčním prostředí. Cílem mé diplomové práce bylo navrhnutí nových doprovodných služeb pro firmu na základě provedených analýz. Dle zjištěných skutečností je sestaven návrh činností, které by měli posílit její konkurenceschopnost do dalších let.
Posilování konkurenceschopnosti firmy
Záškodová, Lenka ; Živný, Rostislav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením současné situace firmy IP IZOLACE POLNÁ, s.r.o. v jejím konkurenčním prostředí. Zkoumá konkurenceschopnost firmy na základě provedených analýz. Dle zjištěných skutečností je sestaven návrh činností, které by měli posílit její konkurenceschopnost do dalších let. Práce se skládá z těchto částí: Marketingová východiska k tématu – teoretické vysvětlení pojmů z této oblasti Analýza současné situace – charakteristika firmy, základní informace, analýzy Návrhová část – návrhy na zlepšení konkurenceschopnosti firmy Závěr – shrnutí všech poznatků

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.