Název: Návrh zlepšení marketingového mixu pro nový výrobek společnosti DITON s.r.o
Překlad názvu: Proposal to improve the marketing mix for new product of the company DITON s.r.o
Autoři: Ouroda, Petr ; Adamová, Ivana (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: betonové výrobky; cena; distribuce; marketing; marketingový mix; produkt; propagace; skladebná dlažba; trh; composite paving; concrete products; market; marketing; marketing mix; place; price; product; publicity

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248418

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-620045


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-30.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet