Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán společnosti
Kratochvíla, Jakub ; Šalena, Radek (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou analýzu a návrh tvorby marketingového plánu společnosti OMAP Finanční skupina, a. s. se zaměřením na marketingovou komunikaci společnosti. Návrh dílčích marketingových aktivit pro druhou polovinu roku 2021 a rok 2022 stojí na teoretických podkladech zmíněných v první kapitole práce, dále na souhrnné marketingové analýze podložené dotazníkovým šetřením.
Marketingový plán společnosti
Kratochvíla, Jakub ; Šalena, Radek (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou analýzu a návrh tvorby marketingového plánu společnosti OMAP Finanční skupina, a. s. se zaměřením na marketingovou komunikaci společnosti. Návrh dílčích marketingových aktivit pro druhou polovinu roku 2021 a rok 2022 stojí na teoretických podkladech zmíněných v první kapitole práce, dále na souhrnné marketingové analýze podložené dotazníkovým šetřením.
Zákon o účetnictví platný od 1. 1. 2016
Šalena, Radek
Tato bakalářská práce se zabývá českým zákonem o účetnictví účinným od 1.1.2016. Cílem je seznámit čtenáře o zásadních změnách v tomto zákoně a následně posoudit a vyhodnotit tyto změny za pomoci dat reálných účetních jednotek z období přecházejícího této změně a po této změně. V teoretické části by měly být věcně popsány teoretické poznatky o zkoumaných oblastech, kterými jsou v této práci změna v účtování o zásobách vlastní výroby, nový systém členění účetních jednotek a skupin účetních jednotek, změny ve vedení jednoduchého účetnictví a změny v účetních výkazech rozvaha a výkaz zisku a ztráty. V praktické části jsou vybrané změny kvantifikovány a jsou zde uvedeny důsledky, které tyto změny v zákoně o účetnictví znamenají pro účetní jednotky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.