Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 541 záznamů.  začátekpředchozí528 - 537další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Using online technology for hotel presentation
Gajdoš, Martin ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Javornický, Peter (oponent)
Diplomová práca sa venuje popísaniu súčasných marketingových on-line možností a ich aplikácii pre potreby novo vznikajúceho hotela. Cieľom práce bolo popísanie súčasných technológií a navrhnúť možnosti ich využitia v hotely Moods.
Analýza faktorů ovlivňujících krizovou odolnost a připravenost podniku v odvětví cestovního ruchu
Šefčíková, Lucie ; Antušák, Emil (vedoucí práce) ; Kopecký, Zdeněk (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je zanalyzovat dosavadní vývoj podniku v odvětví cestovního ruchu a zaměřit se na hrozby a rizika podnikání v tomto oboru. Teoretická část práce je zaměřena na oblast cestovního ruchu a hotelnictví a současně podává obecné informace o krizovém managementu, především o krizové připravenosti a odolnosti podniku. Zároveň charakterizuje metody analýzy, které lze využít k tomu, aby byl daný podnik schopen docílit větší připravenosti a odolnosti vůči jakékoliv krizi. V praktické části pak popisuje zkoumaný hotel Krystal a pomocí SWOT analýzy a dalších tří metod odhaluje hrozby, které jsou v současnosti pro hotel aktuální. Z výsledků provedených analýz v závěru vyplývá, že si hotel doposud v oblasti krizového managementu nevede špatně. I přesto jsem se však pokusila vypracovat návrhy a doporučení, které by mohly stávající krizovou odolnost a připravenost daného hotelu zvýšit.
Marketing hotelu Best Western Kampa
Bubla, Ladislav ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
V teoretické části bakalářské práce je popsán především význam SWOT analýzy a nástroje marketingového mixu hotelového zařízení. Praktická část se zabývá hodnocením vývoje ubytovacích zařízení v Praze se zaměřením na konkurenci hotelu Best Western Kampa a jeho SWOT analýzu. V části zabývající se marketingovým a komunikačním mixem jsou popsány nástroje, které hotel využívá ke své komunikaci s potencionálními zákazníky.
Marketingová komunikace hotelu (na příkladu hotelu Golf Praha)
Kadlecová, Alena ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Eliáš, Vratislav (oponent)
Úkolem této diplomové práce je vymezení kriterií marketingové komunikace oblasti hotelnictví. Součástí práce bude zhodnocení komunikace hotelu Golf v Praze, její kvality a účinnosti. Přínosem práce budou možné návrhy na zlepšení této komunikace a její kvality, případná doporučení změn tak, aby působila na zvolené segmenty klientů co nejefektivněji a pomáhala tím dosahovat lepších obchodních výsledků.
The Prague Real Estate Market
Chovanec, Roman ; Krejčí, Filip (vedoucí práce) ; Milek, Lubomír (oponent)
Táto diplomová práca slúži ako analýza hlavných segmentov trhu nehnuteľností v Prahe. Obsahuje analýzu kancelárskych, obchodných, priemyselných, hotelových a rezidenčných nehnuteľností a s nimi súvisiaceho investičného trhu, najmä z pohľadu inštitučných investorov. V práci sú spojené teoretické fundamenty developmentu nehnuteľností so súčasným stavom na trhu. Práca ponúka prehľad ponuky a dopytu, cien, yieldu, neobsadenosti, hlavné trendy a vývoj každého segmentu. Analýza súčasného stavu trhu je taktiež prepojená na ekonomickú krízu. Práca obsahuje dôvody utlmeného a spiaceho súčasného stavu trhu ako i vyvíjajúce sa trendy v nasledujúcich rokoch.
Specifika účetnictví a účetní závěrky u hotelů
Pavlasová, Lenka ; Müllerová, Libuše (vedoucí práce) ; Rauš, Jiří (oponent)
Hotel je podnik se širokou nabídkou služeb pro turisty a tato diplomová práce se zaměřuje na popis jednotlivých činností z účetního hlediska. V první části práce charakterizuji vývoj cestovního ruchu, který k hotelnictví samozřejmě patří. V další části se věnuji právní úpravě, která se využívá při provozování hotelu. Dále popisuji účetní specifika u jednotlivých činností hotelu a nakonec se zabývám účetní závěrkou u hotelů.
Marketing služeb lázeňského zařízení
Vaňková, Lucie ; Střítecký, Rudolf (vedoucí práce) ; Frková, Ludmila (oponent)
V mé diplomové práci se zaměřuji na význam uplatnění marketingu prostřednictvím analýzy marketingových činností lázeňského hotelu nacházejícího se v dynamickém konkurenčním prostředí. V první kapitole práce popisuji teoretické východisko marketingových činností v odvětví lázeňských služeb vedoucí k úspěšnému působení podnikatelského subjektu na trhu. V další kapitole je provedena analýza nástrojů marketingového mixu, analýzy vnitřního a vnějšího prostředí subjektu a následné zhodnocení postavení podnikatelského subjektu vůči konkurenčním subjektům na praktickém příkladě. Pro tvorbu této kapitoly využívám zejména interních zdrojů lázeňského zařízení, které mi byly poskytnuty zástupcem marketingového oddělení společnosti. Závěrečná kapitola práce zahrnuje zhodnocení provedených analýz marketingové činnosti společnosti vůči teoretickým poznatkům marketingu.
Organizace a řízení vybraného ubytovacího zařízení
Tasci, Iulia ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Kiráľová, Alžbeta (oponent)
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat a zhodnotit způsob řízení hotelu a organizace jeho činností. V první části bakalářské práce jsou vymezeny základní pojmy v oblasti řízení hotelem, v jednotlivých podkapitolách je rozebrán historický vznik, klasifikace hotelů a způsobů řízení, také jsou vyjmenovány služby hotelu a jejich význam. Ve druhé části je prostudováno praktické použití způsobů řízení ve vybraném hotelovém podniku, je provedena analýza organizaci a řízení a navrhnuto několik rad pro zlepšení činnosti hotelu. V poslední části práce je rozebrán podrobný postup pro zakládání hotelu jak z právního, tak i z ekonomického pohledu. Je to jakési shrnutí poznatků získaných během studia a během provádění analýzy organizaci úspěšného hotelu.
Tvorba zájezdu v rámci domácího cestovního ruchu
Pfauserová, Lenka ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Tato práce je zaměřena na problematiku týkající se činnosti cestovních kanceláří, konkrétně na tvorbu produktu v rámci domácího cestovního ruchu. Jejím cílem je vytvořit zájezd, který bude schopen obstát v konkurenci a bude se těšit zájmu mnoha lidí. Cílovou destinací je jižní část Plzeňského kraje, která má velký potenciál pro rozvoj cestovního ruchu díky početným historickým památkám i krásám přírody.
Analýza marketingového mixu Hotelu U Města Vídně
Bednářová, Zuzana ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Vitovská, Helena (oponent)
Bakalářská práce analyzuje současně používané složky marketingového mixu vybraného hotelu. Důraz klade především na rozbor komunikačního mixu. Dále analyzuje organizační makrookolí a mikrookolí a snaží se stanovit profil typického návštěvníka hotelu a jeho potřeby s ohledem na marketingový mix. Na základě syntézy zjištěných informací navrhuje možná doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 541 záznamů.   začátekpředchozí528 - 537další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.