Název:
Marketingová komunikace hotelu (na příkladu hotelu Golf Praha)
Překlad názvu:
Marketing communication (demonstrated on hotel Golf Praha)
Autoři:
Kadlecová, Alena ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Eliáš, Vratislav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Úkolem této diplomové práce je vymezení kriterií marketingové komunikace oblasti hotelnictví. Součástí práce bude zhodnocení komunikace hotelu Golf v Praze, její kvality a účinnosti. Přínosem práce budou možné návrhy na zlepšení této komunikace a její kvality, případná doporučení změn tak, aby působila na zvolené segmenty klientů co nejefektivněji a pomáhala tím dosahovat lepších obchodních výsledků.Marketing communication (demonstrated on hotel Golf Praha) The aim of this thesis is to define criteria of marketing communication in the field of hospitality. One part of the thesis is focused on evaluation of hotel Golf Praha communication according to its quality and efficiency. Benefits should be definitely eventual suggestions for improving the communication and its quality, or changes that should actuate on clients as effectively as possible to help reach better commercial results.
Klíčová slova:
Hotel; Hotel Golf; Marketingová komunikace; Hotel; Hotel Golf; Marketing communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20011