Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Recruitment ve firmě
Kadlecová, Alena ; Šíšová, Veronika (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá recruitmentem ve firmě. Především pak řízením lidských zdrojů, získáváním a výběrem zaměstnanců. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Hlavním cílem této práce je popsat, jak procesy získávání a metody výběru zaměstnanců probíhají ve dvou podnicích a následně pro ně navrhnout doporučení. Teoretická část tedy krátce popisuje strategii řízení lidských zdrojů. Zaměřuje se na proces získávání a metody výběru zaměstnanců. Praktická část pak zkoumá proces získávání a metody výběru zaměstnanců ve dvou podnicích. V závěru práce jsou sepsána doporučení pro jednotlivé podniky.
Současný stav výuky francouzštiny v ČR: srovnávací studie klasických a alternativních metod
KADLECOVÁ, Alena
Tématem mé diplomové práce je současná podoba výuky francouzského jazyka v České republice se zaměřením na srovnání klasických a alternativních metod. Úvodní, teoretická část práce je založena na přehledu historického vývoje klasických a alternativních metod a jejich charakteristik. Poté jsem poukázala na problémy týkající se klasifikace metod a jejich rozdělení na klasické a alternativní. Samotné srovnání klasických a alternativních metod je obsaženo ve třetí kapitole. V praktické části, jejíž tématem je současný stav výuky francouzštiny, za pomoci dotazníků zjišťuji názory vyučujících a žáků a uvádím vybrané statistické údaje související s výukou cizích jazyků na základních a středních školách ve školním roce 2005/ 2006.
Marketingová komunikace hotelu (na příkladu hotelu Golf Praha)
Kadlecová, Alena ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Eliáš, Vratislav (oponent)
Úkolem této diplomové práce je vymezení kriterií marketingové komunikace oblasti hotelnictví. Součástí práce bude zhodnocení komunikace hotelu Golf v Praze, její kvality a účinnosti. Přínosem práce budou možné návrhy na zlepšení této komunikace a její kvality, případná doporučení změn tak, aby působila na zvolené segmenty klientů co nejefektivněji a pomáhala tím dosahovat lepších obchodních výsledků.
Subjektivní hodnocení kvality cestovní kanceláře zákazníkem- průzkum
Kadlecová, Alena ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce je založena na marketingovém průzkumu požadavků zákazníků cestovní kanceláře s jejich spokojenosti s poskytivanými službami cestovních kanceláří. Průzkum probíhal v letních měsících převážně v Ústí nad Labem. Cílem bylo zjistit rozdílnost hodnocení kvality mezi jednotlivými skupinami zákazníků a následná tvorba doporučení cestovním kancelářím.

Viz též: podobná jména autorů
5 KADLECOVÁ, Alena
3 KADLECOVÁ, Andrea
2 Kadlecová, Adéla
2 Kadlecová, Alexandra
3 Kadlecová, Alžběta
3 Kadlecová, Andrea
3 Kadlecová, Aneta
7 Kadlecová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.