Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 955 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The Language of Advertising
Chromý, Pavel ; Zmrzlá, Petra (oponent) ; Rujbrová, Šárka (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the analysis of the language of advertising from the linguistic point of view and further specifies linguistic means that occur in contemporary advertising. The thesis summarises knowledge about linguistic means used in advertising for both printed and online versions.
Návrh doplnění/změn marketingové komunikace konkrétní společnosti
Pospíšilová, Julie ; Procházka, Jiří (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá doplněním/změnou marketingové komunikace konkrétní společnosti. Jedná se o nově otevřenou kavárnu a fit studio OMNI v Medlánkách. Teoretická část se zabývá obecnými pojmy marketingové komunikace a komunikačního mixu. V analytické části se seznámíme se společností OMNI, analyzujeme její marketingové prostředí a současný marketingový mix. Výsledkem práce je pak návrh na zlepšení marketingové komunikace v oblasti poskytujících služeb.
Komunikační mix vybrané oděvní společnosti
Popovyčová, Alexandra ; Plšek, Jaroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrhy na zlepšení komunikačního mixu oděvní společnosti H&M CZ, s.r.o. Návrhy jsou provedené na základě zpracované analýzy. Hlavním cílem je posouzení stávající situace komunikačního mixu společnosti, která se profiluje jako prodejce módního oblečení. Na základě zjištěných dat jsou navržena doporučení vedoucí ke zlepšení a zkvalitnění stávajícího komunikačního mixu a následně k možnému zvýšení tržeb a zisku.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Kadlecová, Nikol ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu vzdělávací agentury SOVA STUDIO, která je divizí společnosti SOVA SYSTEMS Č.Ř., spol. s.r.o. V teoretické části jsou přiblíženy základní pojmy marketingu a jeho nástrojů. V analytické části je provedena SWOT analýza společnosti a analýza současného marketingového mixu včetně využití marketingových nástrojů. Na základě zjištěných výsledků je v praktické části vytvořen návrh na zdokonalení marketingového mixu.
Návrh marketingového mixu společnosti
Němcová, Monika ; Prudil, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti ZEMAN Váhy s.r.o. V teoretické části jsou popsány definice marketingu, rozebrán marketingový mix a marketingové analýzy. Analytická část obsahuje rozbor marketingového mixu vybrané společnosti a marketingové analýzy. Návrhová část obsahuje návrhy na zlepšení.
Návrh na rozšíření studia služeb s.r.o.
Mrkvica, Michal ; Kučera,, Jaroslav (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce vychází ze situace ve společnosti SUCCESS s. r. o., která sídlí v Brně, Banskobystrická 138. Práce zkoumá a hodnotí vnější a vnitřní nedostatky společnosti. Hlavním cílem diplomové práce je navržení změn vhodných k rozvoji Studia Success, které dokážou přispět k získání konkurenční výhody a zajistí tak růst tržeb, nárůst nových zákazníků a větší tržní podíl.
Návrh marketingového mixu společnosti
Kaňa, Vojtěch ; Svobodová, Pavla (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářská práce je rozbor marketingového mixu společnosti AUTOMARKET TRUCKS s.r.o. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část vymezuje základní teoretické pojmy z hlediska marketingu. Druhá část představuje samotné truck centrum, rozebírá jeho zákazníky a trhy, na kterých se pohybuje. Poslední část práce obsahuje navrhované změny marketingové strategie této společnosti.
Komunikační mix podniku
Dosoudilová, Jana ; Chovan, Petr (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na komunikační mix společnosti U Badinů, s.r.o. V teoretické části diplomové práce jsou vysvětleny nejdůležitější pojmy v marketingu a vybrané analýzy. V analytické části jsou informace týkající se společnosti, ale především jsou provedeny zvolené analýzy prostředí podniku, segmentace trhu a SWOT analýza, vztahující se k popsané teoretické části. Součástí práce je také marketingový výzkum a interpretace výsledných hodnot. Poslední část práce obsahuje návrhy ke zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti.
Podnikatelský plán na založení cukrárny
Vaníčková, Petra ; Martinovičová, Dana (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru pro založení cukrárny. V první části budou vysvětleny základní pojmy a teoretická východiska pro zpracování podnikatelského záměru. Druhá část bude zaměřena na analýzu prostředí a vypracování konkrétního podnikatelského plánu. Součástí je návrh sortimentu, úprava interiéru a propagace cukrárny.
Komunikační mix vinařství
Kremláčková, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je komunikační mix vinařství Slunný vrch, spol. s r. o.. Práce se zabývá teoretickými poznatky a pojmy z oblasti marketingu, které následně využívá v dalších částech. V analytické části práce je vyhodnocena současná situace vinařství, jeho marketingový a komunikační mix. Na základě výsledků analytické části je vypracována návrhová část práce, která obsahuje doporučení pro zlepšení komunikačního mixu vinařství.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 955 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.