Název: Jazyk reklamy
Překlad názvu: The Language of Advertising
Autoři: Chromý, Pavel ; Zmrzlá, Petra (oponent) ; Rujbrová, Šárka (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Advertising; communication; language of advertising; linguistic means.; promotion; slogan; jazyk reklamy; komunikace; lingvistické prostředky.; propagace; Reklama; slogan

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/68054

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-606292


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet