Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix vybrané oděvní společnosti
Popovyčová, Alexandra ; Plšek, Jaroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrhy na zlepšení komunikačního mixu oděvní společnosti H&M CZ, s.r.o. Návrhy jsou provedené na základě zpracované analýzy. Hlavním cílem je posouzení stávající situace komunikačního mixu společnosti, která se profiluje jako prodejce módního oblečení. Na základě zjištěných dat jsou navržena doporučení vedoucí ke zlepšení a zkvalitnění stávajícího komunikačního mixu a následně k možnému zvýšení tržeb a zisku.
Hodnocení výkonnosti a postavení podnikatelského subjektu na bankovním trhu
Popovyčová, Alexandra ; Fritzová, Iveta (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vyhodnocení pozice společnosti Air Bank a.s. na trhu a srovnání s konkurenčními bankami s využitím vybraných ukazatelů finanční analýzy zohledňující specifika bankovnictví. Na základě zjištěných dat jsou navržena doporučení vedoucí ke zlepšení a zkvalitnění celkové situace a výkonnosti společnosti.
Hodnocení výkonnosti a postavení podnikatelského subjektu na bankovním trhu
Popovyčová, Alexandra ; Fritzová, Iveta (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vyhodnocení pozice společnosti Air Bank a.s. na trhu a srovnání s konkurenčními bankami s využitím vybraných ukazatelů finanční analýzy zohledňující specifika bankovnictví. Na základě zjištěných dat jsou navržena doporučení vedoucí ke zlepšení a zkvalitnění celkové situace a výkonnosti společnosti.
Komunikační mix vybrané oděvní společnosti
Popovyčová, Alexandra ; Plšek, Jaroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrhy na zlepšení komunikačního mixu oděvní společnosti H&M CZ, s.r.o. Návrhy jsou provedené na základě zpracované analýzy. Hlavním cílem je posouzení stávající situace komunikačního mixu společnosti, která se profiluje jako prodejce módního oblečení. Na základě zjištěných dat jsou navržena doporučení vedoucí ke zlepšení a zkvalitnění stávajícího komunikačního mixu a následně k možnému zvýšení tržeb a zisku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.