Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 290 záznamů.  začátekpředchozí223 - 232dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
komunikační strategie prodeje elektronockých vstupenek
Kučera, Martin ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Czechowski, René (oponent)
Tato práce se zabývá trhem elektronických vstupenek. Cílem práce bylo představit tento segment trhu, provést marketingový výzkum trhu elektronických vstupenek a navrhnout komunikační strategii vybrané firmy. Práce nejprve popisuje stávající stav mobilní aplikace Smart Ticket určené pro distribuci vstupenek a kuponů vyvinuté startupem, který se chce prosadit na mezinárodním trhu. Dále jsou vymezeny typy uživatelů aplikace a přidaná hodnota, kterou uživatelům nabízí. Dále se práce zabývá situací na trhu a konkurenčními řešeními. Identifikuje možné zdroje příjmů, klíčové partnery a komunikační kanály, které mohou pomoci uplatnění aplikace na trhu. Pro každou cílovou skupinu definuje výhody, které řešení této cílové skupině přináší a přínosy pro Smart Ticket z partnerství nebo oslovení této cílové skupiny. V rámci práce byl proveden marketingový výzkum trhu pomocí dotazníkového šetření. Bylo osloveno 108 respondentů. Z výsledku vyplynulo, že metoda vstupenky ve smartphonu není zatím rozšířená, ale veřejnost na tuto myšlenku reaguje kladně. Následuje popis kanálů, kterými budou uživatelé nebo partneři osloveni. Spolu s tím autor navrhuje drobné rozšíření funkcí aplikace ale hlavně masivní podporu komunikace prostřednictvím direct marketingu a portálu, který dělí do dvou částí. Obsah první části portálu je definován výrobcem Smart Ticketu a slouží k propagaci řešení, k informování o jeho vlastnostech a možnostech jeho použití. Obsahuje případové studie a názorné školicí materiály. Obsah druhé části portálu je z podstatné části vytvářen uživateli. Nabízí pořadatelům akcí nebo tvůrcům marketingových kampaní, aby si zde vytvořili stránky propagující jejich produkt nebo službu, nabízí možnost blogování, komentování akcí atd. V závěru je shrnutí inovací navržených autorem a konstatování, že cíle práce byly naplněny včetně prokázání tohoto tvrzení.
Komunikační strategie Alzheimer nadačního fondu
Topková, Petra ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v neziskových organizacích. Teoretická část vymezuje základní pojmy a teoretické koncepty, jako je marketing, komunikační mix a jeho využití pro potřeby neziskového sektoru a charakterizuje neziskový sektor jako takový. Praktická část je věnována konkrétní neziskové organizaci -- Alzheimer nadačnímu fondu. Cílem práce je zhodnotit komunikační nástroje používané tímto fondem při oslovování cílových skupin. Na základě zhodnocení stávající situace, porovnání s Českou alzheimerovskou společností a britskou Alzheimer's Society je vytvořen návrh komunikační strategie na období červenec až prosinec roku 2014.
Komunikační strategie pro značku Klasa
Kantorová, Šárka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií značky Klasa. Cílem práce je vyhodnotit dosavadní komunikační strategii značky Klasa a na základě výsledků výzkumu potvrdit, či vyvrátit stanovené hypotézy týkající se značek kvality. Práce je rozčleněna do dvou částí, teoretické a praktické. První část práce obsahuje kapitoly zabývající se marketingovými a komerčními komunikacemi, značkou a její rolí v marketingu a marketingovým výzkumem trhu. Praktická část práce je věnována analýze dosavadní komunikace značky Klasa a vlastnímu marketingovému výzkumu. Závěrečná část mé diplomové práce obsahuje shrnutí poznatků a návrhy a doporučení pro komunikaci značky Klasa do budoucna.
Zvláštnosti komunikační strategie malých ruských podniků v České republice na příkladu sítě salónů krásy UNO-DUE
Chigovanina, Valeriya ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a empirických dat provést analýzu současných komunikačních aktivit a navrhnout doporučení k vytvoření vhodné komunikační strategie pro malý podnik -- salon krásy UNO DUE, který se provozují v Praze -- a to s ohledem na zvláštnosti používaných nástrojů a kanálů komunikace určené národnosti majitelů, zaměstnanců a zákazníků. Práce je rozdělena do 2 části: teoretickou a praktickou. V teorii probíráme pojmy marketing, marketingový mix, služby, marketingové komunikace, marketingová a komunikační strategie. Praktická část je věnována malému podniku UNO DUE a vypracování návrhů doporučení ke komunikační strategii na základě situační analýze, vyhodnocení předchozích komunikačních aktivit a vlastního dotazníkového šetření. The aim of this thesis is on the basis of theoretical knowledge and empirical data to analyze previous communication activities and to suggest recommendations on communication strategy for small enterprise -- UNO DUE beauty salon, which is operating in Prague. We also put attention on the special features of used communication tools and channels determinated by nationality of owners, employees and clients. The thesis is divided in 2 parts: teoretical and practical. First part is going to explain such basic terms as marketing, marketing and communication mix, services, marketing and communication strategy. Second part is about small enterprise UNO DUE beauty salon and recommedations on its communication strategy on the basis of situation analysis, evaluation of previous communication activities and own research.
Komunikační strategie neziskové organizace
Kolářová, Lucie ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Nový, Jan (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku komunikační strategie v neziskové organizaci. V první části práce jsou popsány teoretické poznatky z oblasti neziskových organizací, komunikace, marketingu a Public Relations, které vytváří přehled vhodných nástrojů a postupů pro užití. Na základě teoretických poznatků je v další části práce provedena analýza současné komunikační strategie zkoumané organizace. Ve vyhodnocení analýzy jsou navrženy nové možnosti komunikační strategie, volba vhodných komunikačních nástrojů a forem publicity a propagace včetně systému jejich využívání. Zkoumanou neziskovou organizací je Junák -- český skaut, přístav Třináctka Opařany, z. s., což je základní jednotka Junáka, která se přímo věnuje práci s dětmi a mládeží v jejich volném čase.
Komunikační strategie specifické události
Pixová, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl popsat a zhodnotit komunikační strategii Budějovického Majálesu pro rok 2014. První dvě kapitoly se věnují vymezení teoretických pojmů z oblasti neziskového sektoru a marketingu. V praktické části je nejříve popsána historie majálesů v České republice a následně v Českých Budějovicích, kde se majáles drží původního formátu a má nekomerční charakter. Dále jsou v práci rozebrány použité nástroje komunikace a jejich načasování. Součástí práce je i vlastní dotazníkové šetření, ze kterého vyplývají doporučení na zlepšení.
Komunikační strategie
Němcová, Andrea ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této diplomové práce je navrhnout možná zlepšení komunikační strategie Českého centra Mnichov, které je jedním ze zahraničních článků příspěvkové organizace Česká centra. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny důležité pojmy, jako je marketing a komunikace, přičemž pozornost je věnována na vyzdvihnutí specifik jejich užití v sektoru služeb a v kulturní oblasti. V praktické části je prezentována síť Českých center., její struktura, oblast činnosti a komunikace. Dále je v této části představeno České centrum Mnichov, jeho činnost, kooperační partnery a využívané komunikační nástroje. Součástí je analýza založená na pozorování a vlastním dotazníkovém šetření. Na konci práce je provedeno zhodnocení a doporučení na zlepšení současné komunikační strategie.
Analýza marketingové strategie advokátní kanceláře
Oulehlová, Jana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kříž, Radim (oponent)
Cílem mojí diplomové práce je provedení detailní analýzy současné marketingové strategie vybrané advokátní kanceláře. Teoretická část této práce se zaměřuje na vymezení základních pojmů a procesů tvořící marketingovou strategii společnosti. Praktická část následně aplikuje poznatky teoretické části do praxe advokátní kanceláře. Zahrnuje podrobnou analýzu současné marketingové strategie a zároveň navrhuje doporučení pro sestavení budoucí strategie kanceláře. Součástí praktické části je porovnání advokátní kanceláře s její konkurencí na základě předem stanovených parametrů. Toto srovnání je realizováno na základě prováděného mystery shoppingu.
Marketingová a komunikační strategie spol. Alza.cz
Petlachová, Alice ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza marketingové a komunikační strategie internetového prodejce Alza.cz. Práce je rozdělena do dvou částí - části teoretické a praktické. V první části jsou za použití odborné literatury vymezeny základní pojmy, jako je marketing, marketingový mix, marketingová a komunikační strategie a výzkum trhu. Praktická část je pak věnována představení společnosti Alza.cz, jejího komunikačního a marketingového mixu a jejích hlavních konkurentů. Stěžejní část praktické části tvoří vlastní dotazníkové šetření, které doplňuje informace získané ze sekundárních zdrojů a jež je základem pro formulaci souboru doporučení na vylepšení stávající marketingové a komunikační strategie společnosti Alza.cz.
Srovnání komunikačních strategií společnosti Coca-Cola a jejich vybraných konkurentů v České republice a v zahraničí
Kvasnicová, Pavla ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Ve své práci se budu zabývat srovnáním komunikačních strategií společnosti Coca-Cola a jejích vybraných konkurentů v České republice a v zahraničí. Každá společnost má vytvořenu svou komunikační strategii a svůj komunikační mix, pomocí kterých se snaží vést společnost k úspěchu. Jak moc je úspěšná a jak moc komunikační mix působí na spotřebitele, se budu snažit zjistit ve svém výzkumu. Z výsledků výzkumu poté vytvořím vlastní doporučení pro jednotlivé společnosti, jak svůj komunikační mix upravit, aby dosáhli kýženého výsledku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 290 záznamů.   začátekpředchozí223 - 232dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.