Název: Komunikační strategie pro značku Klasa
Překlad názvu: Communication strategy of the brand Klasa
Autoři: Kantorová, Šárka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Klasa; komunikační mix; komunikační strategie; marketing; marketingový výzkum trhu; značka; značky kvality; brand; communication mix; communication strategy; Klasa; marketing; marketing research; quality labels

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45071

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193895


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet