Název:
Srovnání komunikačních strategií společnosti Coca-Cola a jejich vybraných konkurentů v České republice a v zahraničí
Překlad názvu:
The comparison of communication strategy of the Coca-Cola company and its representative competitors in the Czech Republic and abroad
Autoři:
Kvasnicová, Pavla ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Ve své práci se budu zabývat srovnáním komunikačních strategií společnosti Coca-Cola a jejích vybraných konkurentů v České republice a v zahraničí. Každá společnost má vytvořenu svou komunikační strategii a svůj komunikační mix, pomocí kterých se snaží vést společnost k úspěchu. Jak moc je úspěšná a jak moc komunikační mix působí na spotřebitele, se budu snažit zjistit ve svém výzkumu. Z výsledků výzkumu poté vytvořím vlastní doporučení pro jednotlivé společnosti, jak svůj komunikační mix upravit, aby dosáhli kýženého výsledku.In my thesis I am looking into the comparison of communication strategy of the Coca-Cola company and its representative competitors in the Czech Republic and abroad. Each company has its own communication strategy and its communication mix, with help of which it is pursuing the successfulness of the communication strategy. The objective of my research is to find out to what extent it is successful and how strongly the communication mix affects the consumers. Based on the results of the research, I constitute my own recommendations for respective companies regarding the means of adjusting their communication mix in order to reach desired results.
Klíčová slova:
Coca-Cola; Kofola; komunikační mix; komunikační strategie; Marketingová strategie; Orangina; preference značky; Red Bull; značka; brand; Coca-Cola; communication mix; communication strategy; Kofola; marketing strategy; Orangina; preference of brand; Red Bull
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43270