Název: Srovnání komunikačních strategií společnosti Coca-Cola a jejich vybraných konkurentů v České republice a v zahraničí
Překlad názvu: The comparison of communication strategy of the Coca-Cola company and its representative competitors in the Czech Republic and abroad
Autoři: Kvasnicová, Pavla ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Coca-Cola; Kofola; komunikační mix; komunikační strategie; Marketingová strategie; Orangina; preference značky; Red Bull; značka; brand; Coca-Cola; communication mix; communication strategy; Kofola; marketing strategy; Orangina; preference of brand; Red Bull

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43270

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-191548


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet