Název: komunikační strategie prodeje elektronockých vstupenek
Překlad názvu: Communication strategy for selling of electronic tickets
Autoři: Kučera, Martin ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Czechowski, René (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Elektronické vstupenky; komunikační strategie; marketingový výzkum; Smart Ticket; communication strategy; Electronic tickets; market survey; Smart Ticket

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45805

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195372


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet