Název: Zvláštnosti komunikační strategie malých ruských podniků v České republice na příkladu sítě salónů krásy UNO-DUE
Překlad názvu: Special features of communication strategy of small Russian enterprises in Czech Republic by thr example of UNO DUE beauty salon.
Autoři: Chigovanina, Valeriya ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; komunikační strategie; Marketing mix; marketingová strategie; nástroje marketingové komunikace; výzkum trhu; communication mix; communication strategy; market research; marketing communication tools; Marketing mix; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45090

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-193856


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet