Název:
Komunikační strategie specifické události
Překlad názvu:
Communication strategy of a specific event
Autoři:
Pixová, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce si klade za cíl popsat a zhodnotit komunikační strategii Budějovického Majálesu pro rok 2014. První dvě kapitoly se věnují vymezení teoretických pojmů z oblasti neziskového sektoru a marketingu. V praktické části je nejříve popsána historie majálesů v České republice a následně v Českých Budějovicích, kde se majáles drží původního formátu a má nekomerční charakter. Dále jsou v práci rozebrány použité nástroje komunikace a jejich načasování. Součástí práce je i vlastní dotazníkové šetření, ze kterého vyplývají doporučení na zlepšení.The aim of the Master thesis is to describe and evaluate the communication strategy of Budějovický Majáles for the year 2014. The first two chapters are describing theoretical terms from nonprofit sector and marketing. The practical part contains history of majáles in the Czech Republic and in České Budějovice, where the festival follows its origin and is noncommercial. Furthermore it describes the used communication tools and their timing. Last chapter contains results of a questionnaire, which was used as a source for further recommendation.
Klíčová slova:
Komunikační strategie; Majáles; Marketing; Nezisková organizace; Communication strategy; Majáles; Marketing; Non-profit organization
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45858