Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání komunikačních strategií společnosti Coca-Cola a jejich vybraných konkurentů v České republice a v zahraničí
Kvasnicová, Pavla ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Ve své práci se budu zabývat srovnáním komunikačních strategií společnosti Coca-Cola a jejích vybraných konkurentů v České republice a v zahraničí. Každá společnost má vytvořenu svou komunikační strategii a svůj komunikační mix, pomocí kterých se snaží vést společnost k úspěchu. Jak moc je úspěšná a jak moc komunikační mix působí na spotřebitele, se budu snažit zjistit ve svém výzkumu. Z výsledků výzkumu poté vytvořím vlastní doporučení pro jednotlivé společnosti, jak svůj komunikační mix upravit, aby dosáhli kýženého výsledku.
Štíhlý podnik
Kvasnicová, Pavla ; Klečka, Jiří (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Ve své práci se budu zabývat především zavádění štíhlé výroby a principy, na kterých funguje. Štíhlá výroba a její systematické inovace produktů i procesů jsou silnou zbraní na dnes vysoce konkurenčním trhu. Hlavní částí mé práce je podrobné popsání principů, na kterých funguje Toyota. Tento podnik byl prvním, který s takovýmto hlubším a intenzivnějším zaváděním přišel. Cílem mé práce je přiblížit jejich systém a ukázat, že zavádění těchto principů není tak finančně náročné, jak se na první pohled může zdát. V úvodní části se zabývám taktéž historií, velkou pozornost věnuji našemu českému továrníkovi Tomáši Baťovi. Část své práce věnuji i systému, se kterými nepřišla samotná Toyota, ale s filozofií zeštíhlení se taktéž ztotožňují, patří mezi ně především 5S a six sigma.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.