Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 119 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výzkum pozice second handových obchodů s vlastní značkou na českém trhu
Rejchrtová, Karina ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá, jak zákazníci vnímají pozici second handových obchodů s vlastní značkou na českém trhu. Jelikož se jedná o relativně nový segment obchodů, práce se z velké části věnuje i tomu, jak second handový trh vznikl a proč tak rychle roste. Mimo jiné se věnuje i změně nákupního chování zákazníků, která je jednou z příčin. Cílem práce je zjistit, jak si second handové obchody s vlastní značkou stojí v porovnání s konkurenčními řetězcovými obchody a second handy bez vlastní značky. Součástí práce je i návrh pyramidy second handového trhu, která rozděluje second handové obchody s vlastní značkou do segmentů navržených podle pyramidy značek autorkou Harriet Posner. Výzkum byl proveden dotazníkovým šetřením. Při analyzování odpovědí respondentů v praktické části byly využity teoretické poznatky a na základě výsledků byly v závěru práce prezentovány zjištění a závěry, které z výzkumu plynou.
Generace Y a maďarský film
Rychterová, Karolína ; Štoll, Martin (vedoucí práce) ; Bednařík, Petr (oponent)
Předmětem této diplomové práce je propojení dvou celkem odlišných témat. Těmito tématy jsou generace a film, konkrétně potom generace Y a maďarský film. Takovým spojovacím bodem těchto dvou témat je maďarský režisér György Pálfi a jeho film Taxidermia. První část diplomové práce představuje především téma generace, rozebírá generace od Baby boomers až po Generaci Z. Vysvětluje, jak se tyto kohorty datují, čím se vyznačují, proč se tak nazývají a co je pro ně typické. Zároveň jsou zde uvedeny základní poznatky z historického kontextu, které nám ony generační kohorty určují. Druhá část diplomové práce je zaměřena na téma maďarské kinematografie. Popisuje zde historii maďarského filmu, představuje její typické tvůrce a jejich filmy. Máme zde také praktickou část, která nám ukazuje, co mladí lidé, zástupci generace Y, vědí či nevědí o maďarských filmech. Třetí část diplomové práce nese název György Pálfi. Tato část je vlastně tou stěžejní. Obsahuje rozhovor se samotným režisérem a rozbor filmu Taxidermia, který v této práci hraje důležitou roli, a to hlavně proto, že nám vlastně spojuje všechna daná témata.
Zahrádka jako ekosystém: Ekosystémové služby zahrádek na Ašsku pohledem zahrádkářů Generace X a Y
Hronová, Magdalena ; Rynda, Ivan (vedoucí práce) ; Skripnik, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce přináší pohled dvou generací zahradníků na Ašsku. V teoretické části se zabývá ekosystémovými službami a jejich dvojím hodnocením. Dále se věnuje zahradám a jejich vývoji v historii. Popisuje také zahrady jako ekosystém a shrnuje způsoby, jak je možné podpořit či omezit stabilitu tohoto zahradního ekosystému. Věnuje se také popisu Generací X a Y a jejich rozdílnostem. V praktické části práce jsou představeny hlavní metody výzkumu, který je založený na kvalitativní metodě a sběru dat prostřednictvím polo-strukturovaných rozhovorů a analýze dat prostřednictvím rámcové analýzy. V empirické části jsou představeny interpretace výpovědí zahradníků dvou generací v souvislosti s teoretickým základem a jejich komparace mezi zmíněnými generacemi. Výsledky výzkumu popisují, které ekosystémové služby zahrady zahradníkům na Ašsku poskytují a rozdíly mezi zkoumanými generacemi. Klíčová slova: zahradničení, zahrady, zahrádkaření, Generace X, Generace Y, ekosystémové služby
Vliv a působení influencerů na generaci Y a její nákupní chování
Divišová, Klára ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Diplomová práce pojednává o vlivu influencerů na generaci Y a její nákupní chování. Klade si za cíl pomocí kvalitativního výzkumu zjistit, jak influenceři působí na sociálních sítích na vybrané respondenty generace Y v České republice, konkrétně jak vnímají samotné influencery a jejich doporučení. Dále je zjišťováno, zda rozhodnutí uživatelů ovlivní fakt, že se jedná o placenou spolupráci a jestli mají tendenci věřit spíše klasické formě propagace nebo právě influencerům. Generace Y byla zvolena z toho důvodu, že se jedná o poslední generaci, která vyrůstala bez vlivu influencerů. Důraz byl kladen především na jejich postoje, názory a reálné zkušenosti. Celý text je členěn do tří částí. První část vytváří teoretická východiska pro téma práce na základě rešerše literatury, elektronických zdrojů a odborných článků. Druhá, metodologická, část práce se zabývá metodou sběru a analýzy dat. V práci bylo použito kvalitativního výzkumu, konkrétně polostrukturovaných rozhovorů. Celkově bylo provedeno deset rozhovorů. Analytická část práce je zaměřena na respondenty, kteří byli zvoleni na základě daných kritérií, a interpretuje jejich postoje a reálné zkušenosti. Následně jsou shrnuty a vyhodnoceny hlavní poznatky výzkumu.
The Portrayal of the Millennial Generation in Leif Randt's Allegro Pastell
Žigo, Rebecca ; Markvartová, Eva (vedoucí práce) ; Bučková, Tamara (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá zobrazením generace přelomu tisíciletí v současné literatuře a zaměřuje se na román Allegro Pastell (2020) německého spisovatele Leifa Randta. Generací přelomu tisíciletí, známé také jako generace Y, se zabývá odborná literatura i beletrie, a její obraz lze najít v několika současných románech. Románu Allegro Pastell, který vypráví o vztahu na dálku dvou hlavních hrdinů, představitelů generace přelomu tisíciletí, se díky souvislosti s popisem výše zmíněné generace dostalo pozornosti a několika prestižních nominací. Hlavním zkoumaným tématem této práce je jakým způsobem a zda vůbec protagonisté románu odrážejí svou generaci, což je uskutečňováno i na základě porovnání s odbornou literaturou. Dále je v této práci představen autor Leif Randt a generace přelomu tisíciletí. Hlavní částí je hloubková analýza románu. Práce může sloužit k porozumění a seznámení se s románem i s tématem generace přelomu tisíciletí v literatuře. KLÍČOVÁ SLOVA generace přelomu tisíciletí, generace Y, mileniálové, literatura přelomu tisíciletí, současná literatura, Leif Randt, Allegro Pastell, analýza románu
Efekt využití sportovních osobností jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace v regionu Praha
Voráček, Josef ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Tomek, Gustav (oponent) ; Gregar, Aleš (oponent)
Název: Efekt využití sportovních osobností jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace v regionu Praha Cíl: Hlavním cílem disertační práce je prostřednictvím marketingového výzkumu zjistit, zda a jaký efekt má využití sportovních osobností v marketingové komunikaci firem jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace, tzv. generace Y, v regionu Praha. Metody: V disertační práci je využito dotazníkového šetření a následných skupinových diskusí. Pro tvorbu dotazníku slouží jako podklad americká verze původního dotazníku autorů BUSH, MARTIN, BUSH (2004). Dotazník nejdříve podstupuje proces transkulturního převodu, při kterém je využito metody modifikovaného přímého překladu a dále konfirmatorní faktorové analýzy. Toto šetření zahrnuje vzorek 416 respondentů, kteří jsou studenty pražských středních a vysokých škol. Skupinové diskuse jsou provedeny se čtyřmi skupinami čítajícími celkem 41 respondentů. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že využití sportovních osobností v marketingové komunikaci u generace Y nemá prokazatelný efekt na pozitivní ústní komunikaci ("word-of-mouth") a na tendenci k přechodu ke konkurenci, střídání značek, chování při nespokojenosti se značkou (firmou). Na loajalitu ke značce může mít tento komunikační nástroj nepřímý pozitivní efekt ve formě...
Návrhy na zlepšení mezigenerační spolupráce zaměstnanců v oblasti služeb
Vošmerová, Jana
Diplomová práce se zabývá mezigenerační spoluprací zaměstnanců v oblasti služeb, spokojeností a pracovní efektivitou starších zaměstnanců. Cílem práce bylo navrhnout doporučení pro zlepšení mezigenerační spolupráce zaměstnanců v oblasti služeb a opatření, která mohou personalisté a manažeři firem udělat pro zvýšení spokojenosti a pracovní efektivity starších zaměstnanců. V rámci kvantitativního výzkumu bylo provedeno dotazníkové šetření a aplikovány metody statistické analýzy dat. V rámci kvalitativního výzkumu byly uskutečněny hloubkové rozhovory se zaměstnanci vybraných společností a kvalitativní analýza rozhovorů. Na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu jsou předloženy návrhy a doporučení vedoucí ke zlepšení mezigenerační spolupráce a zvýšení pracovní efektivity starších zaměstnanců.
Factors influencing young consumers in the wine market
Vičík, Jakub
Tato diplomová práce se zaobírá problematikou vlivu různých faktorů na Generaci Y na trhu vína v České republice a na Slovensku. Literární rešerše poskytuje podrobný vhled na faktory ovlivňující nákupní chování se zaměřením na specifika pozorované generační kohorty. Hlavním zdrojem informací pro analyzování příslušných trhů byl dotazníkový výzkum, který proběhl v říjnu roku 2016. Práce operuje s odpovědmi 636 respondentů z České republiky a 365 ze Slovenska doplněnými o výsledky ze skupinové diskuze (n=8). Výsledky této studie byly podkladem pro formulaci doporučení pro producenty vína a pracovníky v marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 119 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.