Název: Efekt využití sportovních osobností jako referenční skupiny na nákupní preference mladé generace v regionu Praha
Překlad názvu: The effect of the use of sports celebrities as the reference group on the buying preferences of the young generation in the Prague region
Autoři: Voráček, Josef ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Tomek, Gustav (oponent) ; Gregar, Aleš (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: generace Y; marketingová komunikace; nákupní preference; Sportovní celebrita; značka; brand; buying preferences; Generation Y; marketing communication; Sports celebrity

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/3614

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-450618


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2021-09-19, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet