Název: Vliv a působení influencerů na generaci Y a její nákupní chování
Překlad názvu: The effect of influencers on generation Y and their impact on its shopping behavior
Autoři: Divišová, Klára ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Generace Y; Influencer; influencer marketing; kvalitativní výzkum; nákupní chování; sociální sítě; Generation Y; Influencer; influencer marketing; qualitative research; shopping behavior; social network sites

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/171565

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-456232


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-02-27, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet