Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,481 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum zaměřený na podnikavost studentů a znalost inovační agentury
Brázdová, Michaela ; ,, Petra Chovancova (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem zaměřeným na podnikavost studentů a znalost vybrané inovační agentury, Jihomoravského inovačního centra. Teoretická část vymezuje stěžejní pojmy pro práci, kterými jsou podnikavost, inovace, marketingové trendy, marketingový výzkum a představuje i již provedené související průzkumy. V analytické části je představena inovační agentura a je provedena analýza současného stavu této organizace. Dále je proveden marketingový výzkum a analýza získaných dat. Na základě výstupů z provedeného dotazníkového šetření a rozhovorů jsou v závěru práce navrženy opatření ke zlepšení současného stavu inovační agentury.
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti a návrhy na její zlepšení
Posoldová, Kateřina ; Nedorostková, Eva (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků restaurace Burgr´s, Fresh Burger Bistro. První část je věnována teoretickým pojmům, které souvisejí se zkoumanou problematikou, následuje analýza prostředí vybraného podniku, obsahem je i vlastní marketingový výzkum. Poznatky z provedených analýz jsou shrnuty ve SWOT matici. Poslední část obsahuje návrhy vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků, jež by rovněž měly dopomoci ke zvýšení tržeb.
Vlastní značky obchodního řetězce
MARTINEC, Patrik
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vlastní značky obchodního řetězce Billa a jeho komunikační strategii na českém trhu. Cílem je výběr vhodných komunikačních nástrojů, které povedou ke zvýšení povědomí o vlastních značkách. První část práce nejprve představuje teoretické základy spojené s problematikou značek, vlastních značek, komunikačních nástrojů a marketingového výzkumu. Tyto poznatky jsou následně využity v praktické části, která se zabývá charakteristikou vybraného obchodního řetězce a jeho vlastními značkami. Pro zjištění povědomí o vlastních značkách obchodního řetězce a chování zákazníků je využit marketingový výzkum. Informace jsou získány prostřednictvím dotazníku sdíleného na sociálních sítí Instagram a Meta, část informací byla získána ručním vyplněním tištěného dotazníku. Výsledky dotazníku jsou následně zpracovány a vyhodnoceny pomocí programů Microsoft Excel a Google Sheets. Na základě získaných informací jsou navržena řešení, které mají pomoci společnosti zvýšit povědomí o jejích vlastních značkách.
Povědomí o Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
WEINZETTELOVÁ, Nikola
Práce se zabývá identifikací znalostí a povědomím o Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Cílem práce je identifikace znalostí v oblasti spravedlivého obchodování a navrhnutí opatření pro zvýšení povědomí o Fairtrade mezi studenty a zaměstnanci. Praktická část práce se zabývá provedením marketingového výzkumu mezi studenty a zaměstnanci fakulty a následnou analýzou dat z dotazníkového šetření, která tvoří podklad pro vyhodnocení stanovených hypotéz a navrhnutí doporučení, která by po zavedení mohla pomoci zvýšit povědomí o Fairtrade na Ekonomické fakultě.
Marketingová strategie produktu
Horňáková, Martina ; Kučerovský, Radek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie zavedení nového produktu Pekárny Crocus, s. r. o. Východiskem pro sestavení návrhu vhodné marketingové strategie jsou údaje získané z teoretických poznatků a aplikace zvolených marketingových metod. Výstupem diplomové práce jsou konkrétní návrhy marketingové strategie dle rozšířeného marketingového mixu, která je předpokladem pro úspěšné zavedení nového produktu na trh.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Bláhová, Jitka ; Klementová, Miluše (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků firmy DP Stavebniny Maršovice a.s. a návrhy na zvýšení její úrovně. Teoretická část se zaměřuje na základní pojmy, jako je marketing, marketingový výzkum, využité marketingové metody, spokojenost zákazníků a další. V praktické části této práce je provedena analýza spokojenosti zákazníků společnosti DP Stavebniny Maršovice a.s. a následně vyhodnocení dotazníků. Na základě získaných informací z dotazníků jsou navržena opatření a doporučení pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Podnikatelský plán na založení kavárny
Vašíčková, Pavlína ; Krška, Jiří (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem na založení kavárny. Jejím posláním je na základě marketingového výzkumu a analýzy trhu navrhnout malý podnik, který by zaplnil mezeru na trhu v konkrétní lokalitě a představoval by jak efektivní investici pro investora, tak přínos pro obyvatele ze spádové oblasti.
Podnikatelský plán aktivit v oblasti vývoje a distribuce počítačové hry v žánru strategie
Lukschanderlová, Petra ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování reálného podnikatelského plánu na založení živnosti zabývající se vývojem počítačové hry v žánru strategie. Základem je literární rešerše zpracovaná do teoretické báze zahrnující základní pojmy zaměřující se na nosnou myšlenku plánu a tvorbu obchodního modelu. Analytická část se věnuje prověření podnikatelské myšlenky s využitím metody Lean Canvas a provedení dalších analýz podnikatelského prostředí. Návrhová část již obsahuje zvolenou strategii pro začínajícího živnostníka včetně obchodního modelu, jenž se odvíjí na základě výsledků analýz podnikatelského prostředí.
Marketingový výzkum
Jadrná, Michaela ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků Kavárna a Bistro termoska s.r.o. ve Velkém Meziříčí. V teoretické části jsou vymezeny marketingové pojmy, externí a interní prostřední podniku a metody marketingového výzkumu. Praktická část práce se zabývá analýzami marketingového prostředí podniku a marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. V závěru práce jsou podány návrhy vedoucí ke zlepšení současné situace podniku.
Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci
Lazárková, Martina ; Dvořák, Jan (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Půjčovny lodí Dyje Znojmo. V teoretické části je rozebrána problematika zákazníka, jeho spokojenost a marketingový výzkum. V praktické části jsou analyzovány výsledky dotazníkového šetření, návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků a realizace a přínosy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,481 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.