Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán aktivit v oblasti vývoje a distribuce počítačové hry v žánru strategie
Lukschanderlová, Petra ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování reálného podnikatelského plánu na založení živnosti zabývající se vývojem počítačové hry v žánru strategie. Základem je literární rešerše zpracovaná do teoretické báze zahrnující základní pojmy zaměřující se na nosnou myšlenku plánu a tvorbu obchodního modelu. Analytická část se věnuje prověření podnikatelské myšlenky s využitím metody Lean Canvas a provedení dalších analýz podnikatelského prostředí. Návrhová část již obsahuje zvolenou strategii pro začínajícího živnostníka včetně obchodního modelu, jenž se odvíjí na základě výsledků analýz podnikatelského prostředí.
Využití nástrojů projektového managementu při řízení IT projektů
Hnátová, Kateřina ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce je využití metod projektového managementu v praxi, konkrétně při vzniku nové odnože společnosti Mamtex, s. r. o. Úvodní část pojednává o teoretických východiscích, které jsou dále využité v návrhové části. Analytická část se zaměřuje na dosavadní postupy při plánování a realizování existujících projektů. V návaznosti na to se návrhová část zaobírá celým životním cyklem projektu od první myšlenky až po jeho úspěšné ukončení. Závěr obsahuje shrnutí projektu.
Návrh změn v marketingové komunikaci vybrané společnosti
Holendová, Petra ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá úpravami marketingové komunikace konkrétní společnosti. V této práci jsou obsaženy důležité pojmy z marketingového mixu a jeho nástrojů, které jsou poté zaměřeny na propagaci společnosti. V další části je zpracována analýza současného stavu a vlastní návrhy řešení. Doporučené návrhy vycházejí z teoretických poznatků spolu s analýzou společnosti.
The Use of Methods of The Project Management in Practice
Kucharíková, Dominika ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
This bachelor thesis is focused on the use of methods of project management in practice. The methods are applied to internal project of expansion to the Polish market of the company mypinbuttons s.r.o. Theoretical part describes project management in theory and then is used in the practical part. Analytic part describes the company, its strengths, weaknesses and contains analysis of the Polish market. The practical part is devoted to the project itself.
Hodnocení finanční situace společnosti a návrhy na její zlepšení
Urbánek, David ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
V této práci bude za pomoci nástrojů finanční analýzy provedena analýza firmy Hotel Černá Hora a.s.. V teoretické části budou tyto nástroje vymezeny a definovány. Na základě takto vydefinovaných pojmů bude následně vytvořena finanční analýza zvoleného podniku, na jejímž základě budou doporučeny případné změny, které by mohli přispět ke zlepšení situace v podniku.
The Enhancement of the Proposal and the Application of the Project Management Methods for the Specific Project.
Hojsák, Aleš ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
The Master’s thesis is dedicated to the application of methods and tools of Project Management within the project “You2ber Life!”. Chapter 1 studied theoretical background of the Project Management and its methods. Chapter 2 evaluates (the current situation, sustainability of the event, competition and sum up lessons learned for improvement in the next years). Chapter 3 simulates (financial analysis and budget proposal), defines (SMART goal, WBS and time management using the Gantt diagram), explains (the importance of human resources in project management), clarify (importance of human resources in project management), evaluates (risks), and consists of proposals applicable for the project “You2ber Life!”. However, after adjustments it can be applicable in the next years as well.
Využití nástrojů projektového managementu v praxi
Čejková, Hana ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je využití metod a nástrojů projektového managementu k vytvoření plánu projektu pro účast na Slavnostech chřestu a vína v Ivančicích. První část bakalářské práce se zabývá teoretickými poznatky projektového managementu, jsou zde vysvětleny pojmy jako například projekt, SMART cíl, analýza rizik a další. Další část je zaměřena na charakteristiku a analýzu současného stavu vybrané organizace. Poslední část práce se zabývá návrhem řešení a přínosů projektu. Plán projektu bude sloužit jako předloha do budoucích let.
The Application of Project Management Methods in Company
Káčerková, Tereza ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on application project management methods in the company. Firstly, the work specifies theoretical knowledge of the field. This part is followed by an analysis of the external and internal environment of the given company. Based on these outputs and the use of project management methods, the proposal of solution is made. This proposal of a solution leads to successful reaching out of a new segment of potential customers.
Marketingová komunikace
Buršík, Dominik ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá účinností vybraných online marketingových nástrojů, používaných Jazykovou školou Jílek. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy komunikačního mixu. Na základě analýzy a hodnocení současných online marketingových nástrojů je poté navržena úprava komunikačního plánu, vedoucí k posílení povědomí o společnosti a ke zvýšení prodeje.
Marketing Strategy Proposal for Chosen Organization
Papadopoulos, Ioannis ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The Master’s thesis focuses on developing a marketing strategy proposal for a chosen organization. Specifies what are the key components for building a possible marketing strategy for a Formula Student team with a focus on innovation in this motorsport industry. The thesis is divided into three parts. The first part focuses on the theoretical interpretation and definition of important concepts of marketing, the second part introduces basic information about the formula team and analyzes the current marketing situation. The last part of the thesis consists of proposals applicable for the TU Brno Racing formula team.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.