Název: Vliv Fairtradových programů na spotřebu produktů vlastních značek obchodníků
Překlad názvu: The impact of Fairtrade programmes on the consumption of private labels
Autoři: HUBÁČKOVÁ, Petra
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Fairtrade; Fairtradové programy; marketingový výzkum; spotřební chování; spravedlivý obchod; vlastní značka; consumer behaviour; Fairtrade; Fairtrade programmes; marketing research; private labels
Citace: HUBÁČKOVÁ, Petra. Vliv Fairtradových programů na spotřebu produktů vlastních značek obchodníků. České Budějovice, 2024. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/71142

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-615464

 Záznam vytvořen dne 2024-06-01, naposledy upraven 2024-06-01.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet