Název: Analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti a návrhy na její zlepšení
Překlad názvu: Customer Satisfaction Analysis of the Selected Company and Proposals for its Improvement
Autoři: Posoldová, Kateřina ; Nedorostková, Eva (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; marketingový výzkum; restaurace; spokojenost zákazníků; zákazník; customer; customer satisfaction; marketing research; questionnaire; restaurant

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212032

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-614794


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-05-25, naposledy upraven 2024-05-25.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet