Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 107 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikační strategie firmy
Janoušek, Michal ; Fadrný, Miloš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh komunikační strategie podniku“ je analýza současného stavu společnosti STEL Hockey, spol. s r. o., zabývající se provozem hokejové haly s dvěmi ledovými plochami a doporučení pro tvorbu nové komunikační strategie firmy. Komunikační strategie by měla napomoci k zlepšení aktuálního postavení firmy na trhu, zvýšit firemní zisky a zvýšit zájem zákazníků o společnost.
Marketingové nástroje při krizovém řízení stavebního podniku
Dvořáčková, Andrea ; Jaroš, David (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce ,,Marketingové nástroje pro krizové řízení stavebního podniku“ je rozbor marketingových nástrojů a koncepcí ve stavebním podniku a následně jejich aplikace v krizovém řízení stavebního podniku.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Hrbatová, Jana ; Kuráňová, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením konkurenceschopnosti podniku FiberTech, s.r.o., působícího na B2B trhu v oblasti telekomunikačních činností. Analyzování současného stavu podniku v konkurenčním prostředí je podloženo makroekonomickými a mikroekonomickými faktory. Na základě výstupů jednotlivých analýz jsou navržena opatření směřující k posílení konkurenceschopnosti firmy a upevnění postavení na trhu.
Analýza používaných marketingových nástrojů a návrhy pro zvýšení jejich účinnosti
Nechvátal, Jakub ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
- Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingových nástrojů bezobalového obchodu s potravinami a kosmetikou a zvýšení jejich účinnosti. Práce je složena z teoretické části, kde popíšu důležité marketingové pojmy, analytické části, kde provedu analýzu obchodem využívaných marketingových nástrojů, a návrhové části, ve které se pokusím navrhnout opatření pro zvýšení účinnosti těchto nástrojů.
Návrh Marketingového mixu autopůjčovny Půjč si Bávo
Nguyen, Anh Tam ; Skálová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu autopůjčovny Půjč si Bávo. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První teoretická část se zabývá teorií marketingu, marketingového mixu, SWOT analýze a definicí nástrojů marketingu. Druhá analytická část se skládá z představení firmy a podrobné analýzy současného stavu. V poslední části jsou na základě získaných informací vypracovány návrhy na zlepšení současné situace.
Analýza používaných marketingových nástrojů a návrhy pro zvýšení jejich účinnosti
Šimková, Denisa ; Zukalová, Marie (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými nástroji používanými firmou Solidify 3D, s. r. o., která je zaměřena na prodej materiálu pro 3D tisk. Práce vychází z teoretických východisek týkajících se marketingu, zejména marketingového a komunikačního mixu. Na tuto část navazuji analýzou současného stavu marketingových nástrojů firmy, pomocí informací získaných ze strany Solidify 3D, s. r. o. Na základě zhodnocení současného stavu firmy navrhuji opatření vedoucí ke zvýšení účinnosti těchto marketingových nástrojů.
Analýza používaných marketingových nástrojů a návrhy pro zvýšení jejich účinnosti
Kocourek, Ondřej ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce řeší analýzu marketingových nástrojů společnosti Burger Festival, s.r.o. a návrhy pro zvýšení jejich účinnosti. Cílem je zanalyzovat tyto nástroje a následně využít aktuální marketingové trendy, které se dají reálně aplikovat na společnost a zvýšit tím jejich účinnost, což vede k vyššímu počtu zákazníků. K analýze a vyhodnocení aktuální účinnosti marketingových nástrojů a následné návrhy pro zvýšení účinnosti probíhaly na základě dotazníkového šetření. V závěru jsou formulovány jednotlivé kroky, které povedou k úspěšnému zvýšení účinnosti těchto nástrojů.
Územní marketing ve vybrané lokalitě
Mlčúchová, Veronika ; Kocourek, Radim (oponent) ; Vaňková, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou územního marketingu ve vybrané lokalitě. Konkrétně jde o lokalitu města Zlína. Cílem diplomové práce je na základě použití nástrojů územního marketingu ve vybrané lokalitě, navrhnout směry rozvoje zkoumaného území.
Význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách
Ustohalová, Markéta ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách. Diplomová práce analyzuje stavební firmu Imos Brno, a.s. Práce je zaměřena na sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení optimalizace v souvislosti se získáváním veřejných zakázek.
Návrh marketingové strategie pro firmu Dosedel Interior s.r.o.
Strupek, Ondřej ; Dosedělová, Denisa (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Moje diplomová práce má za cíl navrhnout marketingovou strategii, se kterou si firma Dosedel Interior s.r.o., vybuduje pevnou pozici na trhu a přiláká nové zákazníky. Součástí práce bude analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Výstupem této práce bude návrh, který má být reakcí na fakta zjištěná v analytické části.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 107 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.