Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza používaných marketingových nástrojů a návrhy pro zvýšení jejich účinnosti
Šimková, Denisa ; Zukalová, Marie (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými nástroji používanými firmou Solidify 3D, s. r. o., která je zaměřena na prodej materiálu pro 3D tisk. Práce vychází z teoretických východisek týkajících se marketingu, zejména marketingového a komunikačního mixu. Na tuto část navazuji analýzou současného stavu marketingových nástrojů firmy, pomocí informací získaných ze strany Solidify 3D, s. r. o. Na základě zhodnocení současného stavu firmy navrhuji opatření vedoucí ke zvýšení účinnosti těchto marketingových nástrojů.
Podnikatelský plán
Šimková, Denisa ; Hudeček, Roman (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu na založení podniku s ručně šitým oděvním zbožím v Brně. První část práce vymezuje teoretická východiska, která se týkají podnikání, podnikatelského plánu a vybraných metod strategické analýzy. Obsahem druhé části je strategická analýza vnějšího i vnitřního prostředí plánovaného podniku a zhodnocení situace na daném trhu na základě výsledků primárního marketingového průzkumu. Poslední část práce se zabývá podnikatelským plánem a jeho dílčími částmi.
Analýza používaných marketingových nástrojů a návrhy pro zvýšení jejich účinnosti
Šimková, Denisa ; Zukalová, Marie (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými nástroji používanými firmou Solidify 3D, s. r. o., která je zaměřena na prodej materiálu pro 3D tisk. Práce vychází z teoretických východisek týkajících se marketingu, zejména marketingového a komunikačního mixu. Na tuto část navazuji analýzou současného stavu marketingových nástrojů firmy, pomocí informací získaných ze strany Solidify 3D, s. r. o. Na základě zhodnocení současného stavu firmy navrhuji opatření vedoucí ke zvýšení účinnosti těchto marketingových nástrojů.
Podnikatelský plán
Šimková, Denisa ; Hudeček, Roman (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu na založení podniku s ručně šitým oděvním zbožím v Brně. První část práce vymezuje teoretická východiska, která se týkají podnikání, podnikatelského plánu a vybraných metod strategické analýzy. Obsahem druhé části je strategická analýza vnějšího i vnitřního prostředí plánovaného podniku a zhodnocení situace na daném trhu na základě výsledků primárního marketingového průzkumu. Poslední část práce se zabývá podnikatelským plánem a jeho dílčími částmi.

Viz též: podobná jména autorů
1 Šimková, Dagmar
2 Šimková, Daria
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.