Název: Marketingové nástroje při krizovém řízení stavebního podniku
Překlad názvu: Marketing tools for crisis management in the construction business
Autoři: Dvořáčková, Andrea ; Jaroš, David (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: krizové řízení; marketing; marketingové nástroje; marketingový mix; Podnik; segmentace; stavebnictví; stavební trh; tržní umístění; tržní zacílení; building construction; Business; construction market; crisis management; marketing; marketing mix; marketing tools; positioning; segmentation; targeting

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15919

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-587328


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet