Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza používaných marketingových nástrojů a návrhy pro zvýšení jejich účinnosti
Šimková, Denisa ; Zukalová, Marie (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými nástroji používanými firmou Solidify 3D, s. r. o., která je zaměřena na prodej materiálu pro 3D tisk. Práce vychází z teoretických východisek týkajících se marketingu, zejména marketingového a komunikačního mixu. Na tuto část navazuji analýzou současného stavu marketingových nástrojů firmy, pomocí informací získaných ze strany Solidify 3D, s. r. o. Na základě zhodnocení současného stavu firmy navrhuji opatření vedoucí ke zvýšení účinnosti těchto marketingových nástrojů.
Analýza používaných marketingových nástrojů a návrhy pro zvýšení jejich účinnosti
Šimková, Denisa ; Zukalová, Marie (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými nástroji používanými firmou Solidify 3D, s. r. o., která je zaměřena na prodej materiálu pro 3D tisk. Práce vychází z teoretických východisek týkajících se marketingu, zejména marketingového a komunikačního mixu. Na tuto část navazuji analýzou současného stavu marketingových nástrojů firmy, pomocí informací získaných ze strany Solidify 3D, s. r. o. Na základě zhodnocení současného stavu firmy navrhuji opatření vedoucí ke zvýšení účinnosti těchto marketingových nástrojů.

Viz též: podobná jména autorů
1 ZUKALOVÁ, Monika
12 Zukalová, Markéta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.