Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové aktivity a jejich vliv na firemní rozpočet stavebního podniku
Dohnálek, Petr ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Marketingové aktivity a jejich vliv na firemní rozpočet stavebního podniku“ je sledování a popis jednotlivých marketingových aktivit a jejich význam pro celkový firemní rozpočet, následné zhodnocení současného stavu a navržení jeho optimalizace.
Zákaznicky orientovaný marketing stavebního podniku
Slováček, Štěpán ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace stavební společnosti se zaměřením na tvorbu a chápání goodwill. Teoretická část práce popisuje základní pojmy z oblasti trhu, marketingu, goodwill a procesu získávání informací. V praktické části je zhodnocen současný stav stavebního trhu se zohledněním marketingových strategií a s nimi spjatou tvorbu a udržování goodwill. Následně jsou předloženy návrhy postupů pro posílení goodwill zkoumaných společností.
Sledování efektivity prostředků na marketing podniku
Havránková, Jana ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na téma „Sledování efektivity prostředků na marketing podniku“ v níž bude provedena analýza dvou konkrétních firem a jejich marketingových aktivit. Dále budou vymezeny marketingové nástroje ve firmách. Po provedení analýzy budou veškeré marketingové aktivity firem zhodnoceny a následně na ně proveden marketingový plán a jeho rozpočet a zhodnoceny vložené náklady. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V první části jsou specifikovány pojmy související s marketingem, v druhé části je provedena marketingová analýza a následně proveden marketingový plán. V závěru je popsáno zhodnocení vložených nákladů, návrhy a případná doporučení ke zlepšení.
Application of marketing mix in public administration
Lunterová, Sára ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
The bachelor thesis is focused on marketing, the tools of the marketing mix and its interpretation in public administration. The theoretical part deals with concepts such as marketing, marketing mix, public administration and marketing research. Specifically, it is the use of the marketing mix in the public sector. The work - with the help of marketing research - evaluates the communication of the project of moving the main railway station in Brno with the public. The result of the work is a recommendation to streamline the promotion of this project.
Stavební úpravy hudebního klubu se zohledněním marketingových požadavků a jejich vliv na provoz a jeho efektivitu
Pelčák, Svatopluk ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je aplikovat znalosti z oblasti stavebního řízení a ekonomiky do oblasti marketingu a podnikového plánování. V teoretické části jsou specifikovány základní marketingové znalosti pro přípravu marketingového plánu. Praktická část práce je zaměřena na výběr optimálního zaměření klubu (jemu odpovídajícímu dispozičnímu řešení) na základě marketingového výzkumu poptávky. Finální fáze se zabývá následným návrhem marketingového plánu korelujícího s vizí klubu.
Valuation of goodwill of construction company
Ondrejčík, Matúš ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on the comparison of goodwill values of two construction companies. The theoretical part describes the basic knowledge and principles they are required to terminated the value of goodwill. Furthermore, terms such as marketing planning and questionnaire creation are explained. In the practical part, selected methods are used to terminate the value of goodwill. Subsequently, five questions are set and the questions are tested. Based on the analysis results is proposed marketing strategy at the end of the thesis.
 Význam a tvorba referenčních listů ve stavebním podniku
Horák, Matouš ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá významem a tvorbou referenčních listů ve vybraném stavebním podniku. V teoretické části jsou objasněna východiska řešené problematiky. Nejprve jsou vysvětleny základní pojmy týkající se referenčních listů a popsán jejich význam. V další kapitole je charakterizován stavební podnik, jeho činnosti a způsob získávání zakázek. V empirické části práce jsou prezentovány výsledky empirického šetření, které bylo realizováno mezi pracovníky stavebních firem a projekčních kanceláří. Na základě zjištěných vstupních hodnot byl proveden katalog referenčních listů na zakázky zpracované vybraným stavebním podnikem za posledních 10 let.
Význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách
Ustohalová, Markéta ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách. Diplomová práce analyzuje stavební firmu Imos Brno, a.s. Práce je zaměřena na sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení optimalizace v souvislosti se získáváním veřejných zakázek.
Zjištění marketingových procesů stavebního podniku - srovnání ČR x zahraničí
Bezverhnii, Artur ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zjišťování marketingových procesů ve stavebním podniku a následně jejich porovnání se zahraničím. Teoretická část popisuje jednotlivé části marketingového výzkumu. Praktická část je zaměřená na celkový průběh průzkumu a srovnání dat se zahraničím. Poslední fáze práce řeší doporučení a návrhy pro stavební společnosti.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Lipovská, Zuzana ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je sledování a popis marketingových nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení a optimalizace marketingového mixu se zdůrazněním marketingového komunikačního mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Budíková, Marcela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.