Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Hrbatová, Jana ; Kuráňová, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením konkurenceschopnosti podniku FiberTech, s.r.o., působícího na B2B trhu v oblasti telekomunikačních činností. Analyzování současného stavu podniku v konkurenčním prostředí je podloženo makroekonomickými a mikroekonomickými faktory. Na základě výstupů jednotlivých analýz jsou navržena opatření směřující k posílení konkurenceschopnosti firmy a upevnění postavení na trhu.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Hrbatová, Jana ; Holtmanová, Ing Tereza (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu podniku působícím ve vinařském odvětví. Cílem práce je návrh marketingové strategie, která se týká přechodu z výroby konvenčních vín na výrobu biovín. Součástí práce je důkladná strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí podniku, která je shrnuta SWOT analýzou, a na základě těchto výstupů jsou navržena opatření opírající se o marketingový mix 4 P.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Hrbatová, Jana ; Holtmanová, Ing Tereza (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu podniku působícím ve vinařském odvětví. Cílem práce je návrh marketingové strategie, která se týká přechodu z výroby konvenčních vín na výrobu biovín. Součástí práce je důkladná strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí podniku, která je shrnuta SWOT analýzou, a na základě těchto výstupů jsou navržena opatření opírající se o marketingový mix 4 P.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Hrbatová, Jana ; Kuráňová, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením konkurenceschopnosti podniku FiberTech, s.r.o., působícího na B2B trhu v oblasti telekomunikačních činností. Analyzování současného stavu podniku v konkurenčním prostředí je podloženo makroekonomickými a mikroekonomickými faktory. Na základě výstupů jednotlivých analýz jsou navržena opatření směřující k posílení konkurenceschopnosti firmy a upevnění postavení na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.