Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza používaných marketingových nástrojů a návrhy pro zvýšení jejich účinnosti
Nechvátal, Jakub ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
- Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingových nástrojů bezobalového obchodu s potravinami a kosmetikou a zvýšení jejich účinnosti. Práce je složena z teoretické části, kde popíšu důležité marketingové pojmy, analytické části, kde provedu analýzu obchodem využívaných marketingových nástrojů, a návrhové části, ve které se pokusím navrhnout opatření pro zvýšení účinnosti těchto nástrojů.
Analýza používaných marketingových nástrojů a návrhy pro zvýšení jejich účinnosti
Nechvátal, Jakub ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
- Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingových nástrojů bezobalového obchodu s potravinami a kosmetikou a zvýšení jejich účinnosti. Práce je složena z teoretické části, kde popíšu důležité marketingové pojmy, analytické části, kde provedu analýzu obchodem využívaných marketingových nástrojů, a návrhové části, ve které se pokusím navrhnout opatření pro zvýšení účinnosti těchto nástrojů.

Viz též: podobná jména autorů
2 NECHVÁTAL, Jaroslav
4 Nechvátal, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.