Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,548 záznamů.  začátekpředchozí1088 - 1097dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Videomapping jako rozrůstající se fenomén
Melichárková, Kristýna ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Seko, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá využitím videomappingové projekce v reklamním odvětví. Předmětem diplomové práce je videomapping, jeho využití v současnosti a úvaha nad využitím do budoucna. Dílčím cílem je seznámit čtenáře s pojmem videomapping a s procesem při vytváření jednotlivých projekcí. Přínosem práce je porovnání videomappingové a statické reklamy na konkrétním příkladu, na kampani Štědrá dovolená 2016. Práce je doplněna o příklady videomappingových projekcí, které byly konány na nejrůznějších místech, promítány na odlišné objekty a za rozdílným účelem. V samotném závěru jsou uvedeny argumenty, podporující využití videomappingové reklamy do budoucna.
Vliv reklamy na děti školního a předškolního věku
Jantošová, Nicole ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Reklama je všude kolem nás. Denně na nás působí obrovské množství reklamních sdělení, ať už z televize, z internetu či z časopisů, ale reklamu také můžeme vidět v obchodech a na ulicích. Oblíbeným cílem obchodníků jsou děti, tato práce se proto zabývá vlivem reklamy na děti. Cílem práce je analyzovat vliv reklamy na děti školního a předškolního věku, dále pak zjistit, jak děti reklamu vnímají a do jaké míry jsou jí ovlivněny v závislosti na jejich věku a pohlaví. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá reklamou, spotřebním chováním a segmentací trhu, poslední kapitola už je přímo zaměřena na specifika dětského segmentu, na metody oslovení dětí a závěr je věnován regulaci reklamy ve vztahu k dětem. Praktická část práce se týká vlastního výzkumu, který byl proveden formou skupinové diskuze s předškolními dětmi, papírového dotazování školních dětí a dotazníkového šetření mezi rodiči.
Elektrické podniky hlavního města Prahy a filmová avantgarda
Krejčová, Kateřina ; PETŘÍČEK, Miroslav (vedoucí práce) ; VOJTĚCHOVSKÝ, Miloš (oponent)
Cílem diplomové práce, která vychází z výzkumu archivního materiálu a dobových periodik, je popsat vztah mezi Elektrickými podniky hlavního města Prahy a československou avantgardou ve 20. a 30. letech 20. stol. Elektrické podniky hlavního města Prahy daly formou pravidelně zadávaných reklamních zakázek vzniknout několika výjimečným filmovým a intermediálním projektům, jako např. filmu Praha v záři světel (1928), světelně-kinetické plastice Zdeňka Pešánka (1930) nebo krátkému experimentálnímu filmu Světlo proniká tmou (1931). V podnikovém archivu se kromě produkční dokumentace nachází několik nerealizovaných scénářů, které vypovídají mnohé o vztahu mezi reklamou a uměním v meziválečném období. Autorka kriticky analyzuje roli Elektrických podniků coby mecenáše avantgardy, zdůrazňuje obecně rozšířenou dobovou fascinaci elektrifikací, osvětleným velkoměstem a novými formami veřejně sdíleného prostoru.
Body image and it’s use in marketing communication
Hanulíková, Nikola ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
V práci se pojednává o problematice body image a její spojitosti s médii. Autorka soustředí svou pozornost hlavně na ženské pohlaví. Cílem práce je zjištění důležitosti vzhledu pro ženskou populaci a s tím související vliv reklamy a médií na rozhodování a chování spotřebitelek. Dílčím cílem je identifikace vnímání stereotypů ženské role ve společnosti. Teoretická část slouží k seznámení s tématem a vymezení základních pojmů. V praktické části je použit kvantitativní přístup výzkumu v podobě sekundárních výzkumů a taktéž je proveden kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů. V poslední kapitole jsou uvedeny příklady reálných reklamních kampaní, jejichž obsah souvisí s tématem body image. Přínos práce spočívá v komplexním pohledu na problematiku z hlediska žen.
Marketingová strategie v česko-rakouském pohraničí
Chumanová, Martina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Lužická, Lenka (oponent)
Cílem bakalářské práce je navržení marketingové strategie pro česko-rakouské pohraničí, kde česká strana je zastoupena vybranými jihočeskými městy a rakouská strana je zastoupena spolkem pro podporu ekonomických subjektů ve městě Gmünd. První část práce je věnována teoretickým pojmům v oblasti marketingu, marketingového průzkumu trhu a marketingových nástrojů. Ve druhé části se práce věnuje představení obou regionů, konkrétních vybraných měst a důraz je kladen na představení potenciálu možné spolupráce. Třetí část je věnována vlastní analýze. Marketingový průzkum trhu byl proveden formou dotazníkového šetření a na základě výsledků byl sestaven mix marketingových nástrojů, které by mohly být užity rakouskou stranou k propagaci v jihočeských městech.
Účinnost a efektivnost reklamních kampaní
Linhartová, Simona ; Guzi, Jan (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Práce zkoumá základní metody měření účinnosti a efektivnosti reklamních kampaní. Konkrétně se jedná o metodu barvově slovních asociací. Je to jedna z mála metod, která úspěšně měří tyto faktory reklamy z pohledu postojových preferencí a asociací. Cílem práce je přiblížit standardní i nestandardní přístupy v měření účinnosti a efektivnosti reklamních kampaní a na konkrétním příkladě společnosti z prostředí prevence blech a klíšťat u zvířat popsat a aplikovat tyto přístupy. Dále na základě stavu před kampaní a po kampani provést analýzu a ukázat změny postojů cílové skupiny. Závěrem, navrhnout strategii pro budoucí plánování, doporučit účinné investování finančních prostředků v dalším roce a efektivní komunikaci produktů či služeb skrze média.
Analýza televizního reklamního trhu v ČR
Kubů, David ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Televize tvoří největší část mediálního trhu v České republice. Nabízí se zde prostor pro oslovení široké masy lidí a investice firem tvoří značnou část příjmu televizních stanic. Tyto stanice se svým programem zaměřují na různé skupiny diváků a tím se vytváří prostor pro zadavatele reklam k zacílení svých marketingových aktivit na vybrané cílové skupiny diváků. Vzhledem k tomu, že se jedná o velice mohutný komunikační kanál, tak se rozdíly mezi vysíláním reklam na jednotlivých stanicích často vytrácí. Cílem práce je tedy zjistit, zda se společnosti při zadávání svých reklam stále chovají dle teoretických doporučení týkajících se především segmentace, targetingu a vhodnosti zvolené strategie. K nalezení odpovědí na výzkumnou otázku je v práci analyzován datový soubor, který obsahuje všechny reklamy vysílané stanicemi v roce 2011. Výzkum dat je proveden shlukovou analýzou. Na základě výsledků práce byly v závěru doporučeny návrhy pro zlepšení zkoumaného stavu firem.
Vliv marketingu na konzumní společnost
Zelinka, Jan ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Sirůček, Pavel (oponent)
Bakalářská práce popisuje vliv marketingu a jeho jednotlivých nástrojů na konzumní společnost v globalizované ekonomice. Teoretická část je věnována příčinám vzniku konzumu, změnám hodnot spotřebitelů, globalizaci a vlivu příjmu na spotřebu. Dále práce popisuje marketing a vztah konzumu, spotřebitele a marketingu. Následuje výčet negativních a pozitivních vlivů marketingu na konzumní společnost. V praktické části se práce věnuje vyhodnocení dotazníkového šetření na téma konzum a vliv marketingu. Na konci lze nalézt odhad možného vývoje a závěr z celé práce.
Analýza marketingových komunikací běžeckého seriálu Run Czech
Součková, Eliška ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce pojednává o komerčních komunikacích a jejich současných trendech ve spojitosti s odvětvím sportu. Teoretická část je věnována popisu jednotlivých forem komerčních komunikací a volně navazuje nastínění běžeckého fenoménu v České republice. Praktická část zpracovává marketingové komunikace běžeckého seriálu RunCzech včetně analýzy nabízené služby, konkurence a cílových skupin. Praktickým přínosem práce je vyhodnocení komunikačních aktivit, za kterým následují opatření a návrhy do budoucna.
Analýza efektivity vybrané marketingové kampaně
Harutjunjan, Ani ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Jappel, Ctibor (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnocení efektivity vybrané marketingové kampaně z oblasti telekomunikací na základě definování základních kritérií úspěšnosti marketingové kampaně jako součást komunikačního plánu společnosti. Teoretická část diplomové práce je zaměřená na definování základních složek marketingového a komunikačního mixu. Dále jsou v rámci teoretické části rozebrány přístupy, indikátory a metody měření efektivnosti marketingových kampaní, která slouží jako teoretický základ k naplánování a realizaci praktické části. Praktická část se zabývá představením marketingového a kreativního konceptu a komunikační strategie kampaně O2 Extra výhody společnosti Telefónica CR. Míra úspěšnosti kampaně je zhodnocena na základě primárního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a také na základě sekundárních údajů dostupných ze společnosti Telefónica CR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,548 záznamů.   začátekpředchozí1088 - 1097dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.