Název:
Analýza efektivity vybrané marketingové kampaně
Překlad názvu:
Analysis of the effectiveness of the selected marketing campaign
Autoři:
Harutjunjan, Ani ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Jappel, Ctibor (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je zhodnocení efektivity vybrané marketingové kampaně z oblasti telekomunikací na základě definování základních kritérií úspěšnosti marketingové kampaně jako součást komunikačního plánu společnosti. Teoretická část diplomové práce je zaměřená na definování základních složek marketingového a komunikačního mixu. Dále jsou v rámci teoretické části rozebrány přístupy, indikátory a metody měření efektivnosti marketingových kampaní, která slouží jako teoretický základ k naplánování a realizaci praktické části. Praktická část se zabývá představením marketingového a kreativního konceptu a komunikační strategie kampaně O2 Extra výhody společnosti Telefónica CR. Míra úspěšnosti kampaně je zhodnocena na základě primárního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a také na základě sekundárních údajů dostupných ze společnosti Telefónica CR.The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of the selected marketing campaign in the area of telecommunications, on the basis of defining basic criteria for success of the marketing campaign as part of the communications plan of the company. The theoretical part of the thesis is focused on defining the fundamental components of the marketing and the communication mix. Furthermore, theoretical part covering the approaches, methods and indicators for measuring the effectiveness of marketing campaigns, serves as a theoretical basis to schedule and implement the practical part. The practical part deals with the marketing and creative concept and the communication strategy of the campaign O2 Extra výhody of Telefónica Czech Republic. The effectiveness of the campaign is evaluated on the basis of the primary research using the questionnaire and also on the basis of the secondary data available from Telefónica CR.
Klíčová slova:
digitální marketing; direct marketing; dotazníkové šetření; efektivita marketingové kampaně; komerční komunikace; komunikační mix; marketingová komunikace; marketingový a kreativní koncept; marketingový mix; on-line a sociální média; podpora prodeje; Public Relations; reklama; strategické plánování; věrnostní program; advertising; commercial communications; communication mix; digital marketing; direct marketing; effectiveness of marketing campaign; loyalty program; marketing and creative concept; marketing communication; marketing mix; online and social media; public relations; questionnaire; sales promotion; strategic planning
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39309