Název: Analýza efektivity vybrané marketingové kampaně
Překlad názvu: Analysis of the effectiveness of the selected marketing campaign
Autoři: Harutjunjan, Ani ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Jappel, Ctibor (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální marketing; direct marketing; dotazníkové šetření; efektivita marketingové kampaně; komerční komunikace; komunikační mix; marketingová komunikace; marketingový a kreativní koncept; marketingový mix; on-line a sociální média; podpora prodeje; Public Relations; reklama; strategické plánování; věrnostní program; advertising; commercial communications; communication mix; digital marketing; direct marketing; effectiveness of marketing campaign; loyalty program; marketing and creative concept; marketing communication; marketing mix; online and social media; public relations; questionnaire; sales promotion; strategic planning

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39309

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199988


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet