Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza televizního reklamního trhu v ČR
Kubů, David ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Televize tvoří největší část mediálního trhu v České republice. Nabízí se zde prostor pro oslovení široké masy lidí a investice firem tvoří značnou část příjmu televizních stanic. Tyto stanice se svým programem zaměřují na různé skupiny diváků a tím se vytváří prostor pro zadavatele reklam k zacílení svých marketingových aktivit na vybrané cílové skupiny diváků. Vzhledem k tomu, že se jedná o velice mohutný komunikační kanál, tak se rozdíly mezi vysíláním reklam na jednotlivých stanicích často vytrácí. Cílem práce je tedy zjistit, zda se společnosti při zadávání svých reklam stále chovají dle teoretických doporučení týkajících se především segmentace, targetingu a vhodnosti zvolené strategie. K nalezení odpovědí na výzkumnou otázku je v práci analyzován datový soubor, který obsahuje všechny reklamy vysílané stanicemi v roce 2011. Výzkum dat je proveden shlukovou analýzou. Na základě výsledků práce byly v závěru doporučeny návrhy pro zlepšení zkoumaného stavu firem.
Analýza rolí nevládních neziskových organizací
Kubů, David ; Nový, Jan (vedoucí práce) ; Pucandlová, Miroslava (oponent)
Účelem práce je získat přehled o zastávaných rolích nevládních neziskových organizací působících v příhraničních okresech Jihočeského kraje - v okrese Český Krumlov, České Budějovice a Jindřichův Hradec Práce bude realizována formou dotazování výběrového vzorku respondentů.

Viz též: podobná jména autorů
3 KUBŮ, David
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.