Název: Účinnost a efektivnost reklamních kampaní
Překlad názvu: Efficiency and Effectiveness of Advertising Campaigns
Autoři: Linhartová, Simona ; Guzi, Jan (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: metoda barvově slovních asociací; reklama; reklamní kampaň; standardní a nestandardní přístupy pro měření účinnosti a efektivnosti reklamních kampaní; účinnost a efektivnost; advertising campaign; advertisting; Colour-Word Association technique; efficiency and effectiveness; standard and non-standard approaches for measuring of advertising campaign

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48721

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-202021


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet