Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Vliv reklamy na děti školního a předškolního věku
Jantošová, Nicole ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Reklama je všude kolem nás. Denně na nás působí obrovské množství reklamních sdělení, ať už z televize, z internetu či z časopisů, ale reklamu také můžeme vidět v obchodech a na ulicích. Oblíbeným cílem obchodníků jsou děti, tato práce se proto zabývá vlivem reklamy na děti. Cílem práce je analyzovat vliv reklamy na děti školního a předškolního věku, dále pak zjistit, jak děti reklamu vnímají a do jaké míry jsou jí ovlivněny v závislosti na jejich věku a pohlaví. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá reklamou, spotřebním chováním a segmentací trhu, poslední kapitola už je přímo zaměřena na specifika dětského segmentu, na metody oslovení dětí a závěr je věnován regulaci reklamy ve vztahu k dětem. Praktická část práce se týká vlastního výzkumu, který byl proveden formou skupinové diskuze s předškolními dětmi, papírového dotazování školních dětí a dotazníkového šetření mezi rodiči.
Motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity
Jantošová, Nicole ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Cílem práce je seznámit se s problematikou motivace zaměstnanců z teoretického hlediska a následně analyzovat motivační systém ve vybrané společnosti Sellier & Bellot. V závěru práce bych chtěla zhodnotit získané poznatky a navrhnout určité změny a doporučení pro zlepšení motivace v analyzované společnosti. Práce je rozdělena do čtyř částí. První tři jsou spíše teoretické. V první části se zabývám vysvětlením pojmu motivace, charakterizuji zde její typy a zdroje. Druhá část je zaměřena na motivaci pracovního jednání, kde uvádím nejvýznamnější motivační teorie a zabývám se faktory, které motivaci v podniku podporují a které ji naopak narušují. Třetí kapitola je věnována zaměstnaneckým benefitům, zejména jejich významu a členění. V praktické části jsou následně aplikovány poznatky nabyté v teoretické části, kde jsem se pokusila analyzovat systém motivace ve vybrané společnosti. Byl proveden i vlastní výzkum pomocí dotazníkového šetření mezi zaměstnanci firmy.

Viz též: podobná jména autorů
2 Jantosová, Nikola
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.