Název: Body image a jeho využitie v marketingovej komunikácií
Překlad názvu: Body image and it’s use in marketing communication
Autoři: Hanulíková, Nikola ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Body image žen; média; reklama; advertisement; Body image of women; media

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48391

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-202256


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet