Název: Marketingová strategie v česko-rakouském pohraničí
Překlad názvu: Marketing Strategy for the Czech-Austrian Border Area
Autoři: Chumanová, Martina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Lužická, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Jihočeský kraj; Marketing; Marketing mix; Průzkum trhu; Rakousko; Reklama; Advertising; Austria; Market Research; Marketing; Marketing Mix; South Bohemia

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48471

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-202138


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet