Název: Analýza marketingových komunikací běžeckého seriálu Run Czech
Překlad názvu: Analysis of marketing communications of the running circuit RunCzech
Autoři: Součková, Eliška ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fenomén běhání; komerční komunikace; nová média; podpora prodeje; přímý marketing; reklama; vztahy s veřejností; advertisement; commercial communications; direct marketing; online communication; public relations; running phenomena; sales promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39361

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-200147


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet