Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,969 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingového mixu společnosti vstupující na rumunský trh prodejců zemědělské a lesnické techniky
Novotný, David ; Kubíček, Daniel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu české společnosti vstupující na rumunský B2B trh prodejců lesnické a zemědělské techniky. Celá práce je koncipována do tří částí, první část je věnována teoretickým poznatkům. Druhá část, analýza současného stavu, se detailněji věnuje představení společnosti, jejímu současnému marketingovému mixu, průzkumu zákaznických preferencí, analýze konkurence, analýze marketingového prostředí a v neposlední řadě představení rizik vyplývajících ze vstupu na tento zahraniční trh. Poslední, návrhová část představuje návrh jednotlivých prvků marketingového mixu, který vychází ze zjištěných informací v analytické části práce.
Návrh zlepšení marketingového mixu pro nový výrobek společnosti DITON s.r.o
Ouroda, Petr ; Adamová, Ivana (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je návrh zlepšení marketingového mixu pro nový výrobek společnosti DITON s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí, kdy v první části si podrobně rozebereme teorii marketingu, marketingového mixu a jeho nástrojích. Ve druhé části se budeme zabývat analýzou současného nastavení marketingového mixu ve společnosti DITON s.r.o. a jeho aplikaci na nově zařazený výrobek do sortimentu. Závěrečná část bude věnována návrhům na zlepšení marketingového mixu podniku, za účelem zvýšení prodejního množství nového výrobku.
Business Plan Proposal for a Company
Kratochvílová, Aneta ; Ulč, Jakub (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the proposal of a business plan and the development of the brand Lusk, which sells sportswear for women through an e-shop and social media. The thesis is divided into three main parts. The first part contains the theory on the topic, which is necessary for the second, analytical part of this bachelor thesis. The analytical part examines the internal and external environment of the brand and its current state. The third, proposal part includes recommendations for brand development and an overall summary of the bachelor thesis.
Studie proveditelnosti vybrané aktivity / produktu
Pekař, Šimon ; Marciánová, Pavla (oponent) ; Pirožek, Petr (vedoucí práce)
Hlavním tématem této bakalářské práce je zpracování studie proveditelnosti pro novou stolní hru, tak aby práce uvedla podklady pro realizování, případně zamítnutí tohoto podnikatelského záměru. Práce se zaměřuje na tři části. Výrobní část, která navrhuje ideální metody výroby, dle požadavků produktu a nákladů. Ve druhé části se práce zaměří na analýzu vnějšího prostředí pomocí analýz trhu, cílové skupiny, PESTLE či Porterova modelu pěti sil. Závěrečná část zhodnocuje ekonomickou výhodnost projektu. Zde je zpracován marketingový mix produktu, analýza bodu zvratu, analýza návratnosti ROI a analýza SWOT. Tyto analýzy pracují s informacemi z analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Nakonec je zpracována rozvaha a výkaz zisků a ztrát.
Návrh změn marketingového mixu společnosti
Fixová, Veronika ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu prodeje plechovek na českém a slovenském trhu. Teoretická část se zabývá základními koncepty marketingu, a především marketingového mixu. Analytická část diplomové práce je zaměřena na současný stav firmy, kdy na základě analýz prodeje a vyhodnocených poznatků jsou zapracovány návrhy. Realizace návrhů povede především ke zvýšení povědomosti firmy, což může vést k přínosu nových zákazníku.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Mikulec, Martin ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingový mix společnosti, která se specializuje na výrobu nábytku na zakázku. V první části jsou vysvětleny základní teoretické pojmy z oblasti marketingu. Ve druhé části je provedena analýza současného stavu marketingového mixu společnosti. Na základě analýzy současného stavu jsou ve třetí části této práce vytvořeny návrhy na zlepšení marketingového mixu.
Marketingová komunikace vybrané společnosti na zahraničním trhu
Nguyen, My Linh ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce, rozdělena na tři části, se zabyvá návrhem komunikačního mixu vybrané společnosti Knihobot, s. r. o., které je v procesu expanze na rakousky trh. Podnik se zabyvá prodejem repasovanych knih. První část se zabyvá teoretickym vychodiskem v souvislosti se zkoumanou problematikou. Následující část je složena z analyz současného stavu dané společnosti, jenž je rozdělena na mikroprostředí a makroprostředí. V této kapitole je dále zahrnuty i marketingovy vyzkum provedeny na základě kvalitativních a kvantitativních metod. V poslední části jsou vytvořené vlastní návrhy na základě analytické části, jenž se zabyvá návrhem komunikačního mixu na rakouském trhu.
Marketingový mix podniku
Nezhyba, David ; Markes, Radovan (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem podniku se zaměřením na trh s koncovými zákazníky v USA. Obsahuje teoretickou rešerši, která tvoří podklad k analytické části. Dále obsahuje analytickou část, která slouží jako vyhodnocení současné situace společnosti. Poslední část práce tvoří návrhy přispívající ke zlepšení marketingového mixu.
PR in the communication of a construction company
Mešinová, Martina ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
This bachelor thesis explores the use of marketing and PR in the communication of a construction company with its customers. The theoretical section defines basis marketing terms, research, and the construction market. The practical section conducts marketing research through surveys among construction firms operating in the Czech and Slovak Republics, segmented into four market segments. Additionally, an interview with the construction company TH STAV s.r.o. is included. Research results are evaluated and compared. The thesis concludes with recommendations for improving the current situation of construction companies in the market using marketing tools and their potential future applications.
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Verner, Pavel ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraného podniku. První část se věnuje cílům, metodikám a postupu použitého k jejich dosažení. Druhá část práce představuje teoretická východiska práce a odborné pojmy potřebné ke třetí části práce, analýze současného stavu, která se věnuje analýze stávající situace, vnitřních i vnějších faktorů a průzkumu zákaznických potřeb a preferencí. Výstupy z analýzy současného stavu jsou použity v navazujících vlastních návrzích řešení, kde je výstupem návrh budoucí marketingové strategie podniku s důrazem na online marketing a využití umělé inteligence.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,969 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.