Název: Marketingová komunikace vybrané společnosti na zahraničním trhu
Překlad názvu: Marketing Communication for a Company's Expansion to a Foreign Market
Autoři: Nguyen, My Linh ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analyza; cirkulární ekonomika; komunikace; komunikační mix; marketing; marketingovy mix; marketingovy průzkum; Rakousko; analysis; Austria; circular economy; communication; communication mix; marketing; marketing mix; marketing research

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/247203

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-619605


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet