Název:
Marketingový mix podniku
Překlad názvu:
Marketing Mix of Company
Autoři:
Nezhyba, David ; Markes, Radovan (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem podniku se zaměřením na trh s koncovými zákazníky v USA. Obsahuje teoretickou rešerši, která tvoří podklad k analytické části. Dále obsahuje analytickou část, která slouží jako vyhodnocení současné situace společnosti. Poslední část práce tvoří návrhy přispívající ke zlepšení marketingového mixu.
The diploma thesis focuses on the marketing mix of a company targeting the consumer market in the USA. It includes a theoretical review serving as the basis for the analytical section. Furthermore, it contains an analytical part providing an evaluation of the current company situation. The final section consists of proposals contributing to the improvement of the marketing mix.
Klíčová slova:
BCG matice; dotazníkové šetření; Marketingový mix; SLEPTE analýza; SWOT analýza; TOWS analýza; BCG matrix; Marketing mix; questionnaire survey; SLEPTE analysis; SWOT analysis; TOWS analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246330